Pilstreff med nyheter!

Førstemann som takket for seg grunnet annen avtale. Men rakk litt drikke og prating selv om nyhetene gikk meg hus forbi. Satser på at dere andre kan videreformidle informasjon senere ikveld :) Takker for et hyggelig treff. Dette får vi gjøre oftere ;)

Takk for i kveld gutter! Det var fantastisk moro å treffe kjente og ukjente. Ser også ut til at det snart blir mer å feire;) God helg

Kommer det bilder?

BF:cool2

Du og de bildene dine.....begynte på Parkteateret før vi gikk på en yrkisk restaurant og spiste (husker ikke navnet) så tok de fire siste av oss en tur inn Dr-Kneip og delte en god italiener:D:drunk::lol:

yrkisk restaurant? Snøvlete for Tyrkisk? Dvs kebab? Så italiener? Høres ut som bortkastede penger! hehe :colgate:

BF:cool2

Hører gjerne mer om nyhetene som ble sluppet ;) Høres ut som dere hadde det meget hyggelig. Jeg får se om det er mulig å unngå dobbeltbooking ved neste korsvei.

Takk for igår gutter! Det var utrolig hyggelig, snodig hva en felles interesse gjør for stemningen. Måtte dessverre gi meg litt tidligere enn planlagt, men skjønner at "kjernen" tok det helt ut. Skal hilse fra Arne, han venter på neste pils-treff allerede!

Spørs om vi ikke bør legge opp til en ny treff tidlig på høsten, og at vi da ev. legger opp til mat også ;)

Takk for en hyggelig ettermiddag gutter! Dette må jeg prøve å få med meg ved en senere anledning også!

Jeg får vel også si takk for i går. Riktig så hyggelig, faktisk :). Både godt øl, god mat, og også god vin - jeg som egentlig ikke har hatt noe særlig sans for vin før, falt i hvertfall for kapteinens valg. Rakk heldigvis det som var siste bussen hjem, og var hjemme litt over 02:00.

Back