Pilstreff med nyheter!

Jeg kan informere om at det ryktes at det arrangeres konsert på Parkteateret den 11. mai (bandet Flunk gir ut nytt album). Sannsynligvis starter ikke konserten før 20-21, så det er mulig at det ikke er det store problemet. I tillegg er ikke Flunk så verst heller....:)

Det stemmer.. Den 22/5, er det dog "The Groove Experience", med div. band som bl.a. Gatas Parlament..

Jeg kan informere om at det ryktes at det arrangeres konsert på Parkteateret den 11. mai (bandet Flunk gir ut nytt album). Sannsynligvis starter ikke konserten før 20-21, så det er mulig at det ikke er det store problemet. I tillegg er ikke Flunk så verst heller....:)

Nei, men lydnivået kan bli noe i overkant. Vi rekker noen øl før spetakkelet bryter løs.......

Argh!

Jeg er sørpå den tiden, men skal den dagen besøke svigers på vestlandet :(

Ikke noe galt med svigers altså!

Da er jeg oppdatert med enda mer nytt fra OSL.....^_^

By-the-way:

Jeg har fått et par forespørsler om jeg kan skaffe info om nyheter også for andre flyplasser i landet, men det kan jeg dessverre ikke.

Jeg kan godt være der klokken 17.. Skulle jeg være først ute, får jeg heller true i meg en øl eller to mens jeg venter ;)

Ferdig på jobb 14 den dagen jeg. Og det er godt mulig at jeg klarer å ta meg fra Vaterland til Løkka på tre timer. :cool:

Det er bra! Bare synd at jeg er i PMI når det er pilstreff, ellers skulle jeg gjerne blitt med.

PMI? Spekulasjon: Kan vi tippe Air Berlin med ny rute til PMI? :)

Det er nok Air Berlin ja som skal starte til PMI, Direktøren for AB "røpet" seg litt når vi interjuvet han på hangar.no under første dagen de var her om at de regnet med å starte opp den ruta der.

PMI? Spekulasjon: Kan vi tippe Air Berlin med ny rute til PMI? :)

Det kan du tippe. AB er så imponert over billettsalget på Berlin ruta at de nå ser på Oslo som en meget interessant destinasjon også fra andre steder...;)

Og dét liker vi jo!

Folkens, en liten praktisk detalj, hvis været blir bra, er det mildt sagt "crowded" på utestedene rundt Olaf Ryes Plass. Parkteateret intet unntak.

Hvis vi skal møtes kl 17, må noen prøve å være der litt tidligere, kanskje allerede kl 16. Jeg kan få til det.

Back