Pilstreff med nyheter!

Jeg stiller gjerne litt tidligere. Er uansett nede i sentrumsområdene. Utfordringen vil være å finne ut hvem som er forumfolket :D

Utfordringen vil være å finne ut hvem som er forumfolket :D

IMG_0655.jpg

Han til høyre på bildet er meg.. Kan godt ta på meg samme skjorta ;)

Går sikkert bra, ta på deg det du vil du. Etter alle tripreportsen så skal jeg finne deg. Så kan du skåle mer med en Harstadværing :D

IMG_0655.jpg

Han til høyre på bildet er meg.. Kan godt ta på meg samme skjorta ;)
Og slik ser han ut etter noen øl, tequila, osv... :lol

I tilfelle noen skulle dukke opp senere...

Attachments

• DSC02591 (Medium).JPG
    DSC02591 (Medium).JPG
    74 KB · Views: 297
Går sikkert bra, ta på deg det du vil du. Etter alle tripreportsen så skal jeg finne deg. Så kan du skåle mer med en Harstadværing :D

Har god erfaring med å bli gjenkjet ja :D.

Selv er det vel kun FBU4EVER jeg vet sånn ca. hvordan ser ut, av de som kommer, så om han er på plass, går der greit.. Men da veit hvertfall resten hvordan jeg ser ut, så vink og rop om dere ser meg stå og kikke lettere forvirret rundt meg.

Forumister som kommer på sitt første besøk, har et lett gjenkjennelig flakkende blikk. Vi ser dere med en gang!:colgate:

Martin!
Du behøver ikke å ta på den skjorta, det holder lenge med det intelligente blikket vi ser på begge bildene!! :colgate:

BF:cool2

Jeg har fri hele dagen. Noen som skal opp å se at maskinen daler ned i skjul?

Har i utgangspunktet ikke fri men har jævlig lyst. Så sant det ikke dukker opp noen møter så blir jeg med. Sender deg en melding hvis det løser seg.

Etter min vurdering har følgende Forumister tilkjennegitt sitt blide nærvær:

FBU 4EVER, Martin, MartinL, AirbusTero, samt undertegnede + at jeg trolig har med min ene halvbror.

Med et lite forbehold: Grindstein, LN-TIB og BSSW

Er det flere så kom igjen!

Det er meldt regn. Vet ikke hvordan forholdene er inne på Parkteateret, men det er kanskje greit (før musikken starter)? Jeg er åpen for hvorsomhelst det måtte passe.

Jeg er der fra ca kl 16:00 Sender dere PM med mobil nr.

I mellomtiden bærer det ut på hytta uten internett. Hold meg gjerne opdatert om det blir endringer.

Back