Jeg kan informere om at det ryktes at det arrangeres konsert på Parkteateret den 11. mai (bandet Flunk gir ut nytt album). Sannsynligvis starter ikke konserten før 20-21, så det er mulig at det ikke er det store problemet. I tillegg er ikke Flunk så verst heller....![]()
Det stemmer.. Den 22/5, er det dog "The Groove Experience", med div. band som bl.a. Gatas Parlament..
Jeg kan godt være der klokken 17.. Skulle jeg være først ute, får jeg heller true i meg en øl eller to mens jeg venter![]()
Og det er godt mulig at jeg klarer å ta meg fra Vaterland til Løkka på tre timer.![]()
Bra JetBlue. Da håper jeg det lekker ut noen rykter på forumet i løpet av sommeren!Da er jeg oppdatert med enda mer nytt fra OSL.....^_^
Bra JetBlue. Da håper jeg det lekker ut noen rykter på forumet i løpet av sommeren!![]()
Det er bra! Bare synd at jeg er i PMI når det er pilstreff, ellers skulle jeg gjerne blitt med.
PMI? Spekulasjon: Kan vi tippe Air Berlin med ny rute til PMI?Dumt, men PMI er et lite stikkord i sakens anledning![]()
PMI? Spekulasjon: Kan vi tippe Air Berlin med ny rute til PMI?![]()
PMI? Spekulasjon: Kan vi tippe Air Berlin med ny rute til PMI?![]()
Det kan du tippe. AB er så imponert over billettsalget på Berlin ruta at de nå ser på Oslo som en meget interessant destinasjon også fra andre steder...
Og dét liker vi jo!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.