Pilstreff med nyheter!

Ekte dansk carlsberg kan du vel glemme her i norge, den blir vel produsert og tappet på konsesjon hos ringnes.

Riktig, og helt naturlig siden Ringnes = Carlsberg (Norge), det har bare i motsetning til i Sverige valgt å beholde Ringnes navnet

Imotsetning til Tuborgen som tappes her i Norge som det trolig jukses litt med, siden det fungerer som Ringnes sitt billigøl her i landet, så brygges Carlsberg i Norge og Danmark etter nøyaktig samme oppskrift. Dog kan faktorer som vannkvaliteten og produksjonsutstyret ha litt å si, men i praksis skal det være det samme øllet

Last edited:
Vel! Jeg synes nå det smaker bedre i Danmark enn i Norge, men det er sikkert fordi den bitre avgiftssmaken setter en usmak på den norske varianten?? ;)

BF:cool2

Sånn ikke helt OT, men sitter på Daqota nå ved siden av p.teateret og her har de flystoler fra noe jeg tror er Lufthansa. Skål igjen

Sånn ikke helt OT, men sitter på Daqota nå ved siden av p.teateret og her har de flystoler fra noe jeg tror er Lufthansa. Skål igjen

Og de har hjemmeside www.daqota.no og skryter av å være en fly-inspirert bar/restaurant. Egen matmeny, godt utvalg av øl og en del vin på lista også! Dette må da klart være et sted som burde blitt stamsted for oss på forumet til fly&vin&øl&mat treff i fremtiden???

Bare synd det ikke lå ute noen bilder fra stedet, men det kan kanskje Hr Someone ta seg av???

Virket som et gjennomført sted - helt til det dukker opp en Saab på menyen...hvor ble Dakotaen av? :cool:

Dette må da klart være et sted som burde blitt stamsted for oss på forumet til fly&vin&øl&mat treff i fremtiden???

Bare synd det ikke lå ute noen bilder fra stedet, men det kan kanskje Hr Someone ta seg av???

Jeg bøyer meg etter flertallet om hvor det måtte bli, så lenge det finnes pils!!!!

Eeeeh, nja bortsett fra 4x3 stoler fra LH så var det ikke så veldig flyinspirert......dessuten så tror jeg at jeg skal holde meg borte derfra de neste par månedene av en eller annen grunn, :spin:vb-rolleyes: så jeg synes vi fortsatt skal ha det på Parkteateret

dessuten så tror jeg at jeg skal holde meg borte derfra de neste par månedene av en eller annen grunn, :spin:vb-rolleyes: så jeg synes vi fortsatt skal ha det på Parkteateret

Bekjenn dine synder, unge mann!:naughty:

Ikke brenn broer der også da, blir så lite å velge mellom etter hvert :lol:

Ikke noe problem.....dette er er annet sett med venner jeg skal ut med:p:lol:

Dessuten skyldes det bare en liten misforståelse :drunk:

Typisk, befinner meg over dammen akkurat da. (Klager egentlig ikke...)

Jeg har vært på Villa Paradiso en del ganger, og de leverer alltid varene! Jevnt over meget bra sted - og derav også meget populært.

Jeg kan godt være der klokken 17.. Skulle jeg være først ute, får jeg heller true i meg en øl eller to mens jeg venter ;)

Jeg kan godt være der klokken 17.. Skulle jeg være først ute, får jeg heller true i meg en øl eller to mens jeg venter ;)

Ikke det største problemet for meg heller!
Det blir 15:45-avgangen med båt fra Slemmestad for mitt vedkommende.

Back