Pilstreff med nyheter!

JetBlue

ScanFlyer Gold
Da legger vi ut meldinger om pilstreff med innlagte nyheter (og litt juging). Første gang på Parkteatret fredag 22. mai.

MartinL er ansvarlig for datoer og innkalling ^_^

Jeg har fri den 22/5, men hvis Parkteateret kun serverer Ringnes pils så kommer jeg ikke. Hva har de av alternativer?

Parkteateret har en av byens bedre utvalg av flasker fra både Haandbryggeriet og Nøgne Ø, selv om det ikke er like bra som Olympen. De har Old Speckled Hen, Aass Bayer, Aass Pils og en fra Haandbryggeriet (nå Bavarian Weizen) på tap.

Men hva med ekte dansk carlsberg på flaske da, Har de det?

Vurderer sterkt å møte på mitt førtse treff når dette går av stabelen den 22 mai.

Parkteateret har en av byens bedre utvalg av flasker fra både Haandbryggeriet og Nøgne Ø, selv om det ikke er like bra som Olympen. De har Old Speckled Hen, Aass Bayer, Aass Pils og en fra Haandbryggeriet (nå Bavarian Weizen) på tap.

OT Avsporing: Lorry er vel enda bedre på utvalg?

OT Avsporing: Lorry er vel enda bedre på utvalg?

Det begynner å bli lenge siden jeg var der, men så vidt jeg husker så har de ganske dårlig utvalg av de norske mikrobryggeriene.

Av ølstedene så er det vel for tida Olympen som har det bredeste utvalget (om ikke nødvendigvis flest typer), Lorry har godt utvalg av litt større bryggerier og Beer Palace er nest best på det meste. Dette minner meg på at det er litt for lenge siden jeg var på Lorry og Beer Palace, så jeg burde vel ta en liten runde med rekognisering snart.

Liker både øl og Parkteateret, skulle gjerne vært der. Men dessverre ´jobb´ da; må fly TU-154, B707 og IL-62 t/r Tehran den dagen, forferdelig slitsomt, men noen må gjøre det.. Skal skåle for dere med litt alkofritt øl ut på kvelden :-)

Men hva med ekte dansk carlsberg på flaske da, Har de det?

Vurderer sterkt å møte på mitt førtse treff når dette går av stabelen den 22 mai.

Ekte dansk carlsberg kan du vel glemme her i norge, den blir vel produsert og tappet på konsesjon hos ringnes.

Back