Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by SQ 777
Fyllesick....... Jeg kjenner godt til muslimske forhold, og dobbeltmoralen der ( uten å kalle meg for rasist ) er tilsvarende som religiøse folk på Voss.
:drunk:
De fulleste jeg har møtt er folk som ikke drikker ( fra Voss ) i MSP i 1990. Måtte omtrent bære dem inn på rommet på Holiday Inn MSP.... De snakket ikke engelsk og manageren ba meg om hjelp.
:drunk:
Men det er mer ille for muslimske folk omdømme enn omdømmet folk fra Voss ....
Derfor er PIA ( om dette er sant ?? ) livredd for deres omdømme. Men hvis sant, hadde det vel ikke nyttet å tipse pakistanske aviser. Det blir sikkert sensurert bort !!
Sånn er livet.......
Originally posted by Hurum
håper det var en i crewet som varslet myndighetene.
Man tar vel felles transport til flyplassen....så dem må jo har merket noe.
Originally posted by KennethGS
Originally posted by Hurum
håper det var en i crewet som varslet myndighetene.
Man tar vel felles transport til flyplassen....så dem må jo har merket noe.
Det var personalet i sikkerhetskontrollen som varslet politiet...
Ser at PK fra Isalamabad i dag er 5 timer forsinket, inn 14.28. Undrer på om de har sendt større fly , f. eks., 743, 772 ER, for å ta med de strandede "fylla har skylda" pax'en med ev. ny pilot for A310'en.
De trenger vel den snart i produksjon igjen.
Noen som vet.:question:
Originally posted by KennethGS
Ser at PK fra Isalamabad i dag er 5 timer forsinket, inn 14.28. Undrer på om de har sendt større fly , f. eks., 743, 772 ER, for å ta med de strandede "fylla har skylda" pax'en med ev. ny pilot for A310'en.
PIA landet på CPH inatt kl. 03:24 elns, så de fikk nok tak i pilot allerede igår..
... han skulle ikke fly, ventet på ny pilot...( i cockpit)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.