Originally posted by SQ 777
Fyllesick....... Jeg kjenner godt til muslimske forhold, og dobbeltmoralen der ( uten å kalle meg for rasist ) er tilsvarende som religiøse folk på Voss.
:drunk:
De fulleste jeg har møtt er folk som ikke drikker ( fra Voss ) i MSP i 1990. Måtte omtrent bære dem inn på rommet på Holiday Inn MSP.... De snakket ikke engelsk og manageren ba meg om hjelp.
:drunk:
Men det er mer ille for muslimske folk omdømme enn omdømmet folk fra Voss ....
Derfor er PIA ( om dette er sant ?? ) livredd for deres omdømme. Men hvis sant, hadde det vel ikke nyttet å tipse pakistanske aviser. Det blir sikkert sensurert bort !!
Sånn er livet.......
Originally posted by Hurum
håper det var en i crewet som varslet myndighetene.
Man tar vel felles transport til flyplassen....så dem må jo har merket noe.
Originally posted by KennethGS
Originally posted by Hurum
håper det var en i crewet som varslet myndighetene.
Man tar vel felles transport til flyplassen....så dem må jo har merket noe.
Det var personalet i sikkerhetskontrollen som varslet politiet...
Ser at PK fra Isalamabad i dag er 5 timer forsinket, inn 14.28. Undrer på om de har sendt større fly , f. eks., 743, 772 ER, for å ta med de strandede "fylla har skylda" pax'en med ev. ny pilot for A310'en.
De trenger vel den snart i produksjon igjen.
Noen som vet.:question:
Originally posted by KennethGS
Ser at PK fra Isalamabad i dag er 5 timer forsinket, inn 14.28. Undrer på om de har sendt større fly , f. eks., 743, 772 ER, for å ta med de strandede "fylla har skylda" pax'en med ev. ny pilot for A310'en.
PIA landet på CPH inatt kl. 03:24 elns, så de fikk nok tak i pilot allerede igår..
... han skulle ikke fly, ventet på ny pilot...( i cockpit)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.