Pausefotos fra brukerforum på OSL + litt til

Re: Pausefotos fra brukerforum på OSL + litt til

Hyggelig å møte deg å! :D selvfølgelig har jeg klart kunstykke å slette bildene mine, men skal til pcdoktor i morgen så får kanskje lagt mine ut

hehe, ja alltids hyggelig å møte på folket her på forumet, som sagt tidligere :) Legger du ut noen selv, hva var det for storfugl dere skulle ut å hente til brikka? Dere fikk med dere alt av fine størrelser mens vi satt i mørket, hehe ;)

hehe, ja alltids hyggelig å møte på folket her på forumet, som sagt tidligere :) Legger du ut noen selv, hva var det for storfugl dere skulle ut å hente til brikka? Dere fikk med dere alt av fine størrelser mens vi satt i mørket, hehe ;)

Bilder kommer! De må en tur gjennom CS4 først... :p

Har også interesse for jernbane, så driver en del med jernbanefotografering også. Var altså ikke en flyvende fugl vi var på jakt etter ;)

åkei, stilig. Har alltid likt tog selv ;) :D men har vel omtrent samme dybde som folk som liker å sitte på, og se litt på hvordan aktiviteten rundt et tog er. Kan ikke modeller eller noe sånt ;) Men modeltog og simulator er stilige greier!

hehe, ja det er en passende str det :D liker godt Norwegians LN-NOL i 1:100. Skal skaffe meg den så fort de får inn noen store modeller igjen! ellers så er jo 1:200ere lettere å ha i hyller og slikt ;)

Back