Påsketur til Pattaya.
I påsken skal jeg på tur til Thailand for utøve litt fysisk forstring (spille golf). I den forbindelse tenkte jeg å prøve meg på en liten live-rapport, ettersom det er langt mellom turene i dag, og det er få rapporter fra LX M-klasse. Etterhvert vil det også komme inn noen bilder, men ikke fra red-eye flighten i morges.
30.03 SK236 06:10 BGO-OSL 1B LN-TUI
Det var noe i nærheten av fullt på morgenens SK236. Så vidt jeg kunne se fra gårsdagens priser, så virket det som det var det like fullt på de neste avgangene BGO-OSL i morges. Dette har egentlig vært trenden siden slutten av januar, at morgenflygningene tidlig i uken langt på vei har fått tilbake belegget sitt. Det samme gjelder ettermiddag torsdag/fredag. Det er jo en god ting, selv om det betyr at jeg av og til havner i midtsete. I dag var jeg sikker på at jeg hadde valgt 11A før helgen, men enten har min Altzheimer light blitt tyngre, eller så har noen flyttet meg. Jaja, ikke lange turen uansett.
Morgenflygning med SAS betyr mange trøtte tryner, og frokost. SK leverer i dag eksakt som forventet, verken mer eller mindre, og bra er egentlig det.
Nå blir det møter og litt organisering av ukens gjøremål for alle andre, siden jeg skal reise vekk
Greit med delegering! Deretter blir det å returnere til OSL.
30.03 SK1467 13:15 OSL-CPH 2F(tror jeg....) er neste flygning. Stay tuned!
I påsken skal jeg på tur til Thailand for utøve litt fysisk forstring (spille golf). I den forbindelse tenkte jeg å prøve meg på en liten live-rapport, ettersom det er langt mellom turene i dag, og det er få rapporter fra LX M-klasse. Etterhvert vil det også komme inn noen bilder, men ikke fra red-eye flighten i morges.
30.03 SK236 06:10 BGO-OSL 1B LN-TUI
Det var noe i nærheten av fullt på morgenens SK236. Så vidt jeg kunne se fra gårsdagens priser, så virket det som det var det like fullt på de neste avgangene BGO-OSL i morges. Dette har egentlig vært trenden siden slutten av januar, at morgenflygningene tidlig i uken langt på vei har fått tilbake belegget sitt. Det samme gjelder ettermiddag torsdag/fredag. Det er jo en god ting, selv om det betyr at jeg av og til havner i midtsete. I dag var jeg sikker på at jeg hadde valgt 11A før helgen, men enten har min Altzheimer light blitt tyngre, eller så har noen flyttet meg. Jaja, ikke lange turen uansett.
Morgenflygning med SAS betyr mange trøtte tryner, og frokost. SK leverer i dag eksakt som forventet, verken mer eller mindre, og bra er egentlig det.
Nå blir det møter og litt organisering av ukens gjøremål for alle andre, siden jeg skal reise vekk

30.03 SK1467 13:15 OSL-CPH 2F(tror jeg....) er neste flygning. Stay tuned!
Last edited: