Hvorfor lager man ikke selvparkering, som vi har her? Burde være nok av ledige jorder hvis det er plassen det står på.
Funker fint for oss i vestlige støk ...
Det er jo det også, som noen nevner her. Men da må man styre med shuttle etc
Hvorfor lager man ikke selvparkering, som vi har her? Burde være nok av ledige jorder hvis det er plassen det står på.
Det er jo det også, som noen nevner her. Men da må man styre med shuttle etc
Er det ikke GPS i moderne biler så man kan se hvor de har vært?
Trodde det var en selvfølge å ta bilde/notere ned km-stand når man leverer fra seg bilen til ukjente. Være seg verksted, parkering.
Må jo ha shuttle likevel. Man setter fra seg bilen i merket seksjon, så fyller man opp shuttlen og kjører rett til terminalen. Man får en lapp som man leverer til sjåføren når man returnerer og blir kjørt rett til bilen. Blir ikke enklere enn det.
Er det slutt på at man kunne (husker ikke hva det het) levere bilen nede ”i kjelleren” på P10, så nær terminalen som det var mulig å komme.
De parkerte den et eller annet sted, men det var der du hentet bilen igjen. Bedre parkering fantes ikke på OSL. Den kostet litt, ja, men ikke mye mer enn en vanlig parkering i P10.
Jeg prøvde nå en testbooking på parkering, men denne tjenesten kommer ikke opp, bare vanlig P10.
Hos Dalen må du fotografere km-stand før du leverer fra deg nøklene. Ser at bilen noen ganger har blitt flyttet internt på parkeringen, me aldri opplevd noen uregelmessigheter.
Er det slutt på at man kunne (husker ikke hva det het) levere bilen nede ”i kjelleren” på P10, så nær terminalen som det var mulig å komme.
De parkerte den et eller annet sted, men det var der du hentet bilen igjen. Bedre parkering fantes ikke på OSL. Den kostet litt, ja, men ikke mye mer enn en vanlig parkering i P10.
Jeg prøvde nå en testbooking på parkering, men denne tjenesten kommer ikke opp, bare vanlig P10.
Den er dessverre stengt og gutta er permittert på ubestemt tid. Den var nydelig og du gikk tørrskodd fra bil til fly. De ordnet også vask polering osv.
Funker fint i Bergen også.
Drop-off er gratis i 7 minutter, deretter grisedyr så folk ikke skal stå der. Korttidsparkeringen rett ved siden av koster 30 kr for 20 minutter så vidt jeg husker.Apropos parkering på OSL. Slapp av drage og arving #2 på avgang i går. Betaler på automaten på vei ut (70 kroner for ti minutter..) - en drøy sum, men slike har verden blitt.
Drop-off er gratis i 7 minutter, deretter grisedyr så folk ikke skal stå der. Korttidsparkeringen rett ved siden av koster 30 kr for 20 minutter så vidt jeg husker.
Funker jo på OSL også for de som vil gå langt. Det er ganske enkelt dyrere jo nærmere du står og blir det for grissgrent så blir det buss.
Du går 5 meter, til shuttle’n som stopper bak bilen din. Neste stopp er ved innsjekkingen til selskapet du skal fly med.
Men kommer den i det du parkerer? Og når den kommer skal du putte kona, unger, kofferter og hele sulamitten inn i shuttlen....