V viking01 ScanFlyer Blue 5 Nov 2023 #21 Re: Ilulissat, Grønland Takk for veldig fin og interessant TR!
bamseh Air Traffic Controller Medlem 18 Nov 2023 #22 Re: Ilulissat, Grønland Denne hadde jeg missa tidligere, veldig flott rapport og flotte bilder, LA! Koselig lesing!
Re: Ilulissat, Grønland Denne hadde jeg missa tidligere, veldig flott rapport og flotte bilder, LA! Koselig lesing!
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 22 Nov 2023 #23 Re: Ilulissat, Grønland Tusen takk for en super rapport altså! Hadde spart litt på denne.
Savipix ScanFlyer Rusty 2 May 2024 #24 Re: Ilulissat, Grønland Fantastiskt, ser fram emot min tur dit om 7 veckor
L lanorge ScanFlyer Silver Medlem 9 May 2024 #25 Re: Ilulissat, Grønland Savipix said: Fantastiskt, ser fram emot min tur dit om 7 veckor Click to expand... Det blir nok bra. God tur!
Re: Ilulissat, Grønland Savipix said: Fantastiskt, ser fram emot min tur dit om 7 veckor Click to expand... Det blir nok bra. God tur!
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 18 May 2024 #26 Re: Ilulissat, Grønland Hei og hå Nå har jeg også booket en kjapp tur til Grønland. Måtte man igjennom passkontrollen på CPH eller regnes det som Schengen?
Re: Ilulissat, Grønland Hei og hå Nå har jeg også booket en kjapp tur til Grønland. Måtte man igjennom passkontrollen på CPH eller regnes det som Schengen?
L lanorge ScanFlyer Silver Medlem 18 May 2024 #27 Re: Ilulissat, Grønland Fnate said: Hei og hå Nå har jeg også booket en kjapp tur til Grønland. Måtte man igjennom passkontrollen på CPH eller regnes det som Schengen? Click to expand... Kan ikke huske at jeg var i noe passkontroll, nei. Grønland regnes vel så og si som innenlands i Danmark. Edit: Men ser jo at Grønland regnes for å være utenfor Schengen. Så blir litt usikker på om jeg husker feil… Last edited: 18 May 2024
Re: Ilulissat, Grønland Fnate said: Hei og hå Nå har jeg også booket en kjapp tur til Grønland. Måtte man igjennom passkontrollen på CPH eller regnes det som Schengen? Click to expand... Kan ikke huske at jeg var i noe passkontroll, nei. Grønland regnes vel så og si som innenlands i Danmark. Edit: Men ser jo at Grønland regnes for å være utenfor Schengen. Så blir litt usikker på om jeg husker feil…
Savipix ScanFlyer Rusty 20 May 2024 #28 Re: Ilulissat, Grønland lanorge said: Kan ikke huske at jeg var i noe passkontroll, nei. Grønland regnes vel så og si som innenlands i Danmark. Edit: Men ser jo at Grønland regnes for å være utenfor Schengen. Så blir litt usikker på om jeg husker feil… Click to expand... Brukar vara avgång från gate B10 dvs schengen gate. Last edited: 20 May 2024
Re: Ilulissat, Grønland lanorge said: Kan ikke huske at jeg var i noe passkontroll, nei. Grønland regnes vel så og si som innenlands i Danmark. Edit: Men ser jo at Grønland regnes for å være utenfor Schengen. Så blir litt usikker på om jeg husker feil… Click to expand... Brukar vara avgång från gate B10 dvs schengen gate.
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 20 May 2024 #29 Re: Ilulissat, Grønland Nais. Takk begge to for svar. Det betyr at man kan bruke SAS kantina (har EBD og lander inn fra OSL) uten å bekymre seg for kø i passkontrollen.
Re: Ilulissat, Grønland Nais. Takk begge to for svar. Det betyr at man kan bruke SAS kantina (har EBD og lander inn fra OSL) uten å bekymre seg for kø i passkontrollen.