Spruce Goose
ScanFlyer Blue
Bruker samme triks - MEN husk 7 min regelen ! Hadde 7 min og 2 sek og ble dyrt..Da kjører først innom terminalen å slipper av nevnte avkom og bagasje. Så parkerer du på P6, bruker 15min å gå til terminalen derfra![]()
Bruker samme triks - MEN husk 7 min regelen ! Hadde 7 min og 2 sek og ble dyrt..Da kjører først innom terminalen å slipper av nevnte avkom og bagasje. Så parkerer du på P6, bruker 15min å gå til terminalen derfra![]()
Bruker samme triks - MEN husk 7 min regelen ! Hadde 7 min og 2 sek og ble dyrt..
70kr koster det vel for 20min ekstra. Det er vel ikke dyrt.
Uansett må man klare å hive av 4 stk innen tiden. Planlegge når bilen pakkes [emoji106].
Enig at det er en god pris, men er litt for bedagelig og med tre barn, 5 kolli og en stripynta drage så er det P10, Taxi eller Flightpark som gjelder.
Enig at det er en god pris, men er litt for bedagelig og med tre barn, 5 kolli og en stripynta drage så er det P10, Taxi eller Flightpark som gjelder.
Noen som har brukt Flightpark i det siste?
Ser P10 nå er dobbelt så dyrt som pre-Korona, men disse er lavere priset enn P6
Tror de har sluttet med "joy rides".
Brukt Flightpark to ganger siste ukene og er ganske fornøyd. Proffe og rimelige - de har tatt over for P10 for meg nå. Tror de har sluttet med "joy rides" og man får 10% rabatt med medlemskap i Huseierne.
De gangene jeg har med bil til Gardermoen for opphold på mer enn et par dager velger jeg alltid Dalen parkering. Kr 500,-/540,- for en uke og fri shuttle som funker veldig bra. Innehaveren er selv «bilmann» og har aldri hørt om misbruk av parkerte biler der.
https://www.dalenparkering.no/
P10 kunne man pre-Korona få for rundt 800 en uke i sommerferien med forhåndsbooking. Nå er prisen over 2000 for det samme
Hvis du parkerer et sted hvor du må legge igjen bilnøkkelen bør du ta bilde av kilometerstand, rekkevidde (for el-biler) og annet, slik at du kan dokumentere alt hvis det skulle oppstå problemer når du henter bien.
Hos Dalen må du fotografere km-stand før du leverer fra deg nøklene. Ser at bilen noen ganger har blitt flyttet internt på parkeringen, me aldri opplevd noen uregelmessigheter.
Trodde det var en selvfølge å ta bilde/notere ned km-stand når man leverer fra seg bilen til ukjente. Være seg verksted, parkering, etc.
Den artikkelen som er linket til ovenfor, omhandler forøvrig ikke om en typisk heisatur med kundens bil, slik jeg tolker det. Derimot så er det ganske amatørmessig å levere en batteritom bil.
Det at det går litt fort mellom flyplassen og parkeringsplassen er ingen overraskelse. Har selv vært ung og jobbet i bilutleie.