...men det er jo også sjarm med Palau... utrolig mye hotte japanske og koreanske jenter der...
Av en eller annen grunn synes jeg å huske at Concorden var på Guam samtidig når jeg var der.
Vet ikke hvorfor eller hvordan. Noen fly spotter som kjenner årsak til det?
F-BTSD holds the world records for fastest flights around the world in both directions:
The Eastbound (1995) record is the current GUINNESS BOOK OF RECORDS official world record.
- Westbound RTW: 12-13 October 1992: 32 hours 49 minutes 03 seconds Lisbon-Santo Domingo-Acapulco-Honolulu-Guam-Bangkok- Bahrain-Lisbon
- Eastbound RTW: 15-16 August 1995: 31 hours 27 minutes 49 seconds New York/JFK-Toulouse-Dubai-Bangkok-Guam (Andersen AFB)- Honolulu-Acapulco-New York/JFK
Takker for alle fjonge innspill.
Da tipper jeg det blir en liten dagstur til Saipan. Evt bare besvime med en bok og stor øl et sted på Guam.![]()
Stedet i saafall er http://www.ishiibrew.com med en frisk MINAGOF !! What can possible go wrong!!!
PS I foelge en kollega som jobber paa Chuuk (og passerer Guam ofte) er dette visstnok svaert bra....
Både BA og AF arrangerte 'jordomseilinger' og chartere til alle mulige rare plasser. Jo rarere jo bedre, for de synes det var moro å få besøk og klaget ikke på bråket.
Sånt var så mye greiere før. Da var de innfødte kjekkere å ha med å gjøre. Ikke noe tull. QUOTE]
Ja, utrolig hvor sære folk blir bare man sprenger en atombombe eller to i nabolaget. Samme med flyplassutbygging, bare man hiver de ut fra hjemmene sine for å lage base (f.eks. Diego Garcia) blir de sure, sære og vanskelige å ha med å gjøre. Erstatning for tapene krever de også, huttetu.
Nuvel, apropos bomber; Ser ut til å være dårlig med direkteruter, men disse gutta http://www.starmarianasair.com/passenger-flights flyr jo rene busstrafikken over sundet med Navajo eller Cherokee six, så hvis elefnaten har lyst til å se det som engang var verdens største flyplass er det bare å ta seg en tur. Anbefales som historieundervisning. Retur før mørkets frembrudd slik at de kolde på Guam ikke må vente for lenge.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.