Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
<mod>
Sånn, da styrer vi inn på temaet igjen...
</mod>
Norwegian gjør endringer i toppledelsen og utnevner Marty St. George til ny fungerende kommersiell direktør. St. George har bred erfaring fra kommersiell luftfart og var inntil nylig kommersiell direktør i det amerikanske flyselskapet JetBlue Airways.
Er dette noe de som kjenner bransjen godt kan si noe mere om: https://check-in.dk/europaeiske-vi-daekker-ikke-ved-norwegian-konkurs/
Norwegian kan egentlig bare legge ned sin kommunikasjons avdeling og heller føre "analytiker" Hans Jørgen Elnæs i WinAir(hva nå enn de driver med) opp på lønningslisten.
Ingen som er flinkere enn ham til å komme med "glad-nyheter" for NAS...så ansett den mannen!
https://e24.no/boers-og-finans/i/1nze2q/analytiker-norwegian-kan-faa-pangstart-paa-2020
Ser ut som basene på Kanariøyene overlever
Ref diverse tråder på finansavisens forum ser jeg flere nå sier at Norwegian nå tjener penger på driften sin.
Er dette tilfelle?
På hegnarforum er Kjos Gud, alle nyheter er bull og om man ikke sier halleluja om Norwegian er man en shortnisse.
For å være litt generaliserende.
Danmarks største reiseforsikringsselskap mente før jul at konkursfaren for Norwegian var så stor at deres forsikring ikke lenger ville omfatte Norwegian-billetter. Nå snur selskapet.
Norwegian-aksjen handles igjen under emisjonskursen på 40 kroner pr. aksje. Og holder den seg der, kan det spøke for reparasjonsemisjonen på 280 millioner kroner.
Lav aksjekurs kan innebære Norwegian ikke får inn de siste 280 millionene som skulle komme gjennom reperasjonsemisjonen
https://finansavisen.no/nyheter/luf...om-kan-dra-inn-280-millioner-lar-vente-pa-seg.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.