Jeg siger heller ikke at der ER foregået noget kriminelt, men der vil da helt sikkert komme en undersøgelse af selskabet, HVIS det ender med en konkurs..Det hele er jo spekulationer, men hvis jeg var en af den mange mange 1000der småsparere, så ville jeg da måske nok undre mig over, hvor hurtigt pengene, som de gang på gang har spurgt efter, er forsvundet...
Hvis disse småsparerne lurer på det så kan de jo bare lese regnskapene til Norwegian. Hvis de fortsatt føler seg lurt, kan de så lese gjennom de "hundre-og-ørten" sidene med prospekter som ble laget i forbindelse med emisjonene, som de neppe gadd å lese når de kjøpte aksjer. Da vil de trolig oppdage at Norwegian ikke har garantert noe som helst, men tatt alle mulige forbehold om at ting kan gå til helvete.
Så kan man jo prøve seg på styreansvar, mot enkeltmedlemmer av dagens eller tidligere styre(r). Det er vel det man ser mot tidligere sjef i Danske Bank, som vel til alt overmål er norsk. Men da skal du ha noe mer å vise frem enn "han burde ikke vært så offensiv".
Ja, og slike saker har neppe småsparerne ressurser til. Det er jo ikke akkurat "mannen i gata" som nå går etter Danske sitt styre