• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Overivirig Adecco-mann

VC-10

ScanFlyer Crusty
Medlem
Under min Oslo-tur i går hadde jeg god tid og tenkte jeg skulle ta en kikk på flyene.
DY-flighten ble plassert ved en av gatene der man kommer direkte inn i ankomstområdet, så jeg tenkte å gå opp trappa slik man gjør ved transfer, for å få litt oversikt der oppe i ankomstområdet.
Midt oppe i trappa kom det løpende en herremann fra Adecco og sa at jeg ikke kunne gå der. Jeg orket ikke å krangle med ham, men det er da vel ikke blitt slik at man må ut for å komme opp i innenriksavgang-området.
Jeg har gjort det samme mange ganger før uten problemer!
Var dette en litt vel ivrig tjener, eller hadde han rett i det han sa?

:wow: VC-10

Replying to Topic 'Overivirig Adecco-mann'

Om det er slik du beskriver så skulle vel ikke det være noe problem. Kan det være at han trodde du ikke var klar over at du gikk "feil"? En må vel få lov til å "transfe" selv om flyet landet ved ankomsthallen.

Replying to Topic 'Overivirig Adecco-mann'

Jeg orket ikke fortelle ham at jeg skulle opp å se på de fine flyene :spin:

Men, han sa bare at der kunne jeg ikke gå, og spurte ikke noe om jeg skulle bytte fly!

VC-10

Back