• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OT: Ny mobiltelefon

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Min T68i begynner å bli ganske sliten nå, og jeg tviler på at arbeidsgiveren min vil spandere en ny på meg. Derfor må jeg ut og lete etter mobil, og siden arbeidsgiveren betaler abonementet mitt må jeg kjøpe telefon uten abonement/binding. Noen som har noen tips om hvem som selger gode telefoner til en bra pris, og er det noen mobileksperter som vil gi noen tips til modeller?? Jeg har vært veldig fornøyd med SonyEricsson så langt, så de ligger godt an. Det jeg er ute etter er en telefon som ikke er for stor, har et ok kamera, mulighet til å synkronisere med Outlook, kan sende og motta MMS og e-mail, gjerne mulignet til å gå på Internett. Mp3-spiller og radio er lite interessant (den kan uansett ikke slå iPod'en min!). Og - den skal helst ikke koste over 3000 uten abo.:wow:

Kommer jo litt an på hva du skal bruke telefonen til - 3G telefoner er i skuddet, men det er kanskje litt tidlig enda - om eet års tid kommer alle telefoner med 3G. Selv har jeg nettopp kjøpt SE K750i (selv om det ikke er 3G på den) og er kjempefornøyd så langt. Den har et glimrende kamera og er enkel og grei å bruke - koster vel rundt 2500 uten abb. Anbefales

Originally posted by EB
SE P910... It rules!!!

Det er jeg sikker på - men til 4 449,- på Elkjip.enno ryker den! Som sagt, EB - min arbeidsgiver betaler ikke herligheten...

Men det er et leketøy og jeg er sikker på at lille konemors utgifter med hudpleie, sminke, ukeblader, klær og alt anna hva disse damene har for seg koster mye, mye , mye mer... Gå i forhandlinger...

Har nettopp kjøpt en Nokia 6230i, den har 1,3 megapixler, knallgod radio og plass til et sd minnekort til bilder eller MP3, jeg er VELDIG fornøyd, den er testet opp i mot en IPod av Dinside på musikk av spilling og fikk så absolutt godkjent.

Byttet ut en SE T630 som jeg var meget misfonøyd med , den slo seg ofte av,vanskelig å synke mot pc ved bruk av BT, av og til gikk det og de gangene det gikk så ble det alltid feil både på avtale tidene og i kontaktene.

Nokia ruler:up:

Originally posted by The Ticketor
For å ha vært en mann som ikke skulle ha mobil, sa synes jeg du har blitt meget kravstor helt plutselig! ;)
du vet - mye vil ha mer og F*** vil ha fler....
Nå som jeg har blitt pappa og greier er det jo viktig å ha mulighet til å vise bilder av avkommet... Og, savnet en kameramobil VELDIG når jeg var i Paris i juni - da skulle EB fått noe å bli misunnerlig på....

Jeg kjøpte en Nokia 5140 her for noen måneder siden. Mitt eneste krav til mobil er at det går an å ringe med den og at den tåler litt tøff behandling. (Vikting med småbarn i huset. Bare vent til din prinsesse blir litt større CK :) ). Alle telefoner på markedet oppfylte det første kravet, mens svært få oppfylte det andre kravet og da endte det med Nokia 5140.

Personlig så har jeg en K750i og kan anbefale denne. Koster dog 3345kr på fotomagasinet uten binding da.. men får du jo et 2mpx kamera med mobil :)

http://no.kelkoo.com/ctl/do/sort?pid=14034861&catId=100020213&field=totalcost

Originally posted by SK384
Jeg kjøpte en Nokia 5140 her for noen måneder siden. Mitt eneste krav til mobil er at det går an å ringe med den og at den tåler litt tøff behandling. (Vikting med småbarn i huset. Bare vent til din prinsesse blir litt større CK :) ). Alle telefoner på markedet oppfylte det første kravet, mens svært få oppfylte det andre kravet og da endte det med Nokia 5140.

nåja.. det påståes nu at man kan ringe med denne telefonen her også da, men etter å ha sett den live så har jeg mine tvil da ;)

3471415009147434291614224048474491053.jpg

Originally posted by SK384

hehe - hun har sin egen!!! Konemors antikke Nokia fra 1999 er nå babyleke (med batteriet limt fast med superlim). Stor moro!

Jeg hadde gått for K750i, hadde jeg vært deg. Kompakt, fint uttrykk, veldig bra kamera og en (mye) nyere utgave av den softwaren du kjenner fra før. W800i er kommet i butikken også, men du har jo allerede en mp3-spiller som funker mye bedre.

Jeg burde vel ikke si dette, men det er neigu ikke mye vits i å kjøpe 3G enda. Det mest "fornuftige" jeg har brukt UMTS til til nå er å streame barne-tv når vi ikke rekker hjem før kl. 18. P910? Bra terminal, men ikke kjøp nå. Vent til 3G/WLAN-varianten kommer ved juletider. Kommer nok til å se litt oppdatert ut også.

Edit: Leif.

hehe - hun har sin egen!!! Konemors antikke Nokia fra 1999 er nå babyleke (med batteriet limt fast med superlim). Stor moro!

Mine to har også en utrangert modell i lekekassen, men det er rart med, far sin nye telefon er mye mye mer spennende enn den de har i lekekassen.

Jeg kjøpte en K750i i forrige uke, og er så langt veldig fornøyd.
USB-kabel følger med, og oppdatering med Outlook funker som bare det!
Kan anbefales :hi2

VC-10

Back