• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OT: Gladnyhet til CK

LCH

ScanFlyer Crusty
Medlem
1. Februar lanseres Mountain Dew i Norge, så nå trenger man ikke gå på Deli de Luca for å kjøpe den. (Men om "Code Red" lanseres også vet jeg ikke)

Her har vi desverre ikke noen ikoner som dekker den foelsen av sorgfylt sympati jeg foeler for den norske befolkning... Mountain Dew .. ?? *groess* .. hva blir det neste? Dr. Pepper ?????

Originally posted by LN-MOW
Her har vi desverre ikke noen ikoner som dekker den foelsen av sorgfylt sympati jeg foeler for den norske befolkning... Mountain Dew .. ?? *groess* .. hva blir det neste? Dr. Pepper ?????

Dr. Pepper har vi hatt i norske butikker en god stund allerede. Jeg smakte en gang, og det ble med den ene gangen...

Mountain Dew er allerede i skapet til Ringnes på Mega i Ås. Kanskje jeg får smake den i helga.

ahh, jeg fikk tipset fra min Dr.Pepper-drikkende bror på tirsdag.... Noe som vet hvilken kjede som får MD? Alle?? Kiwi?? Det slår 25/boksen på Deli de Luca (som ikke finnes i provinsen der jeg bor)

Do the Dew! Mountain Dew er fin den. Har sett en reklamekampanje gjennom bussvinduet et par ganger, og det er vel for dette. Code Red er dog HELT forferdelig.

Originally posted by CK
ahh, jeg fikk tipset fra min Dr.Pepper-drikkende bror på tirsdag.... Noe som vet hvilken kjede som får MD? Alle?? Kiwi?? Det slår 25/boksen på Deli de Luca (som ikke finnes i provinsen der jeg bor)

Det er Ringnes som distribuerer den, så jeg antar at "alle" får den, kanskje bortsett fra de aller minste som COOP Marked, Joker, osv.

Som sitronbrus er den ikke spesielt god spør du meg, voldsomt søt og så mye koffein at man kan kjenne det på smaken. (50% mer enn Cola er det vel). Jeg så den på Mega, rundt 15 kr for en 0,5l.

Originally posted by Andrev
Som sitronbrus er den ikke spesielt god spør du meg, voldsomt søt og så mye koffein at man kan kjenne det på smaken. (50% mer enn Cola er det vel). Jeg så den på Mega, rundt 15 kr for en 0,5l.

Koffein i sitronbrus? Unødvendig... :p

Back