• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OT; Det beste juleølet !!

• Thread starter Thread starter LN-HAT
  • Start date Start date
L

LN-HAT

Guest
OT; Det beste juleølet !!

Deilig å se at Ringnes er "utradert"
Hansa er årets vinner, se her testen :cheers:

Sagt om Ringnes - " Gresk juleøl med ouzo"
:devot:

BTimg_01755254_15b9_229439e.jpg

Også Trønderne vil ha Hansa-skum i barten

Replying to Topic 'OT; Det beste juleølet !!'

Journalisten er helt sikkert Bergenser! Kjøpt og betalt var et uttrykk som fallt meg inn!!

BF:cool2

Originally posted by Bizflyer

Journalisten er helt sikkert Bergenser! Kjøpt og betalt var et uttrykk som fallt meg inn!!

BF:cool2

Såfeil såfeil...Ett østlandsk testpanel :cheers:

- Nr. 1 uten tvil. Det beste jeg har drukket med buksa på!

Tror Bergensavisen kåret Ringnes til beste juleøl for noen dager siden.....:spin:

og i VG sin test så vant Mack Juleøl klassen for pol-øl, hvem som vant den andre klassen husker jeg ikke :)

I Lake Forrest sin intern-test, vant ikke uventet Miller Lite. Ikke på grunn av smak, men tilgjengelighet og pris

hansa vant VGs test av butikk-øl. Selv har jeg så langt bare testet Hansa (som fikk seks) og Tuborg (som fikk én i VG), og personlig synes jeg Hansa'n smakte altfor søtt og tungt, mens Tuborgen var bra. Nå står en Aas Juleøl i kjøleskapet hjemme, og den skal testes ved peisen i kveld.

AASS kom utav det med 3 femmere på terningen i VG - veldig bra som vanlig! CK, det er godt du har funnet frem til det riktige juleølet...:devot:

Hvad er prisen på 1 kasse øl (30 stk) i Norge, alm og julebryg?

Originally posted by Bll spotter
Hvad er prisen på 1 kasse øl (30 stk) i Norge, alm og julebryg?

En AASS Pilsner koster ca. NKR 13,50 + pant. Det blir altså 405 kroner + 30 kroner pant. Juleølet koster ca. en kroner ekstra, ca. 435 kroner. Norske kroner altså.

Tuborg Grøn er faktisk et av de rimeligste i Norge, den koster 8,50, det vil si 255 kroner per kasse.

:wow:

Så kan jeg godt forstå færgerne til Danmark er fyldte. Hos os er prisen ca 50-60 kr. for en kasse discount øl Eks pant. Ca 100kr. på Tuborg Carlsberg. Julebryg ca 120kr. :cheers:

Originally posted by LCH78

og i VG sin test så vant Mack Juleøl klassen for pol-øl, hvem som vant den andre klassen husker jeg ikke :)

Det var Dahls klassiker fra TRD:cheers:

Originally posted by Bll spotter

:wow:

Så kan jeg godt forstå færgerne til Danmark er fyldte. Hos os er prisen ca 50-60 kr. for en kasse discount øl Eks pant. Ca 100kr. på Tuborg Carlsberg. Julebryg ca 120kr. :cheers:

Danmark er generelt et meget behagelig land å ferdes i!

Back