OT: A6 eller V70?

Absolutt Audi! Jeg synes Audi faktisk overgår Mercedes og BMW. Mercedes har blitt for traust og BMW for sært.

Men for all del ta deg en prøvetur i begge, slik at du får sammenlignet de to.

Merce blir for "taxi". BMW blir litt tja... vet ikke helt:) Har testet A6! utrolig god bil! Volvo står for tur i morra!

Ja der er du inne på mitt dillemma. ;)

Men dette dillemaet blir reelt om 2 år for min del.

Heller mot Audi sånn manne-messig, men går noe galt på en Audi så er det betydelig dyrere å fikse enn på en Volvo.

Jeg er ingen bilspesialist, men har denne infoen fra en som driver med bil.

Men begge bilene er kjempemessige, begge er kjempegode å kjøre, Volvo V70 (i mitt tilfelle S80) med D5 er en drøm å kjøre med... Sånn driftsmessig, tror jeg heller mot Volvo.

Sjekk litt priser på hva det koster med rep. på bilene og sammenlign ut fra det, det er mitt tips. :-p

Det mangler ett av to alternativer; "BMW" eller "ingen av delene" :colgate:
Med mindre du har tenkt å bla opp for en XC eller Quattrovariant er det dyre "gnagere" du har sett deg ut...

Den nye V70 står utstillt på Gardermoen. Synes den er veldig flott :smile2 Men det er jo A6 også!!! Dette var ikke mye til hjelp...

La oss vinkle det anderledes. Volvo S80 D5 (2.4) vs Audi A8 Tdi (2.5), begge med alt utsyr, jo, Volvo vinner soleklart, bla på komfort og setene (ingen kan lage like gode seter som Volvo) :)

Å ja, kjørt begge..... Over lengre perioder.

Gå for A6...

Jeg har kjørt A3 i noen år, og er nå i ferd med å bytte den nåværende inn i en ny. :)

Er klar over jeg ikke svarer på spørsmålet, men kjøp deg en BMW du- du kommer aldri til å vurdere noe annet etterpå!

Har aldri hatt Audi- men har sammenlignet priser på reservedeler og servicekostnader! BMW er absolutt billigst å eie av de to.

Har hatt 5 Volvoer- den siste var en 960/S90 - lekker å kjøre, når den var i orden- men det var den sjelden. Etter 25 verkstedbesøk (dyre sådane) på 2 år ga jeg opp Volvo- byttet merke- til BMW. Det blir vanskelig å ikke kjøpe BMW igjen neste gang!

Auda er Skoda i forkledning...dette er hva du bør velge:

P1000700.jpg

P1000694.jpg

P1000697.jpg

P1000694.jpg

P1000702.jpg

P1000704.jpg

P1000705.jpg

P1000707.jpg

P1000714.jpg

P1000708.jpg

P1000719.jpg

P1000720.jpg

Hvis flere her er så anti-Audi nå så må jeg ta et dykk i databasen og hacke inn ENDA flere pro-Audi-stemmmer. ;)

-A

Originally posted by Chainly

Gå for A6...

Jeg har kjørt A3 i noen år, og er nå i ferd med å bytte den nåværende inn i en ny. :)

ville også ha gått for A6'n (selvom jeg er litt Volvomann da). Har en A3 og den er jeg meget godt fornøyd med, kunne kanskje ha hatt større motor og litt mere stasj i men det får jeg vel ta igjen når jeg vinner i Lotto :)

Originally posted by ph-ndr

Hvis flere her er så anti-Audi nå så må jeg ta et dykk i databasen og hacke inn ENDA flere pro-Audi-stemmmer. ;)

-A

Pøh! Auda er og blir oppkomlingen fra Ingolstadt. Er det ikke laget i i nærheten av Munchen eller Stuttgart er det søppel:p

Nok et unyttig råd:
Hva med A4 og heller putte mellomlegget inn i større motor? Nye 4-avanten i en mørk farge (evt. helt hvit, men dog kanskje ikke i nord-norsk klima!) er jo rålekker.. -til en Audi å være altså :wow:

Back