LN-KGL
ScanFlyer Mile High Club
Re: OSL nå nr 10 på Intra-European capacity
Er enig med PP her - en viss andel av disse europeiske setene er egentlig en begynnelse på en IC-tur. Det er en andel av passasjerene som flyr til HEL, ARN, CPH, FRA, MUC, AMS, BRU, CDG, LHR og LGW + flere som fortsetter til destinasjoner utenfor Europa. Med andre ord, mangelen av en IC-hub og få IC-flighter gjør at OSL havner kunstig høyt på listen, men nå ser det ut som det er flere som får øynene opp for at her er det passasjerer å hente.
Er enig med PP her - en viss andel av disse europeiske setene er egentlig en begynnelse på en IC-tur. Det er en andel av passasjerene som flyr til HEL, ARN, CPH, FRA, MUC, AMS, BRU, CDG, LHR og LGW + flere som fortsetter til destinasjoner utenfor Europa. Med andre ord, mangelen av en IC-hub og få IC-flighter gjør at OSL havner kunstig høyt på listen, men nå ser det ut som det er flere som får øynene opp for at her er det passasjerer å hente.