• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OSL nr 12 - Intra-European Capacity

JetBlue

ScanFlyer Gold
Jeg har nettopp mottatt augustrapporten fra Resource Data Company. Der figurerer OSL på 12. plassi Europa hva angår "Intra-European Capacity" (Departing seat capacity), såvidt foran CPH.

Hvis noen ønsker mer info, så meld fra, så skal jeg se hva jeg kan hoste opp. Rapporten segmentert på flyplasser, sektorer, alliances og selskaper. Norwegian er f. eks. Europas 6. største LCC, men det visste vi jo!
 
Der figurerer OSL på 12. plassi Europa hva angår "Intra-European Capacity" (Departing seat capacity), såvidt foran CPH.

Dette kan vel ikke være korrekt uanset hvilke tal man benytter - med mindre norsk domestic også tæller som "Intra-European Capacity" i den omtalte rapport.

Uanset hvad er jeg da også interesseret i at se denne rapport - sender dig en PM Jetblue med mail-adresse.
 
Mitt råtips er at intra-European også innbefatter intra-Norwegian. Vi nordmenn er fryktelig glade i å fly på dagstur til Oslo for å delta i møter. :colgate:
 
Ser man på området rundt Oslo (inkludert Moss og Sandefjord)så må jo tallene bli enda mer imponernede
 
Back
Top