DC-10 og Dreamliner: Asia rundt på 8 dager.

Re: DC-10 og Dreamliner: Asia rundt på 8 dager.

Veldig bra og underholdene skrevet :) Jeg bodde på hotel Shanker også. Hadde en følelse att det var litt hjemsøkt, så jeg sjekker ikke inn dit igjen med det første. :D Jeg hadde også bestillt mountain flight, men jeg kanselerte den da den stadig ble forsinket. Jeg hadde bestillt Thai senere samme dag så kunne ikke risikere å miste den... Jeg hadde også passplassproblemer når jeg kom hjem så hadde jeg kun en blank side igjen :O

Takk for at vi fikk være med på turen. Spesielt artig å se igjen Kathmandu. Det er nå nærmere 30 år siden jeg var der, men det ser ikke ut til å ha forandret seg stort!

Tusen takk for turen.
Herlig med en langtur i påsken. Fantastisk

Takk for en fantastisk flott rapport :up:

Tusen takk for glimrende påskelektyre. Bare fortsett med reisingen din, og ta med skrivemaskinen.

Herlig, helt herlig. Gjensyn med den flotte maskinen jeg hadde CPH SIN i 1980. Du verden hvor flott den var sammenlignet med andre fly på den tiden...

Helt suverent :up: Gleder meg til å få testet 787 når den kommer!

You tube videoene kan jeg ikke se: "Denne videoen er privat"

You tube videoene kan jeg ikke se: "Denne videoen er privat"

Takk for tipset, hadde visst blingsa litt der. :)

Nå skal det være i orden; videosnutter fra DC-10 cockpit, Himalaya, og B787 i Okayama.

Og takk for fine tilbakemeldinger; det var en aldeles fantastisk tur, håper det skinner sånn noenlunde gjennom i ord og bilder. :)

Tusen takk for en utrolig flott rapport fra noe som må ha vært en helt fantastisk tur! :)

Utrolig fengende og velformulert TR. Det merkes at du har en avslappet holdning og tar både passproblematikk og baggasjeforsinkelse med stoisk ro. Livsnyter indeed :)

Takk for en fascinerende rapport fra noen spennende og litt 'eksotiske' reisemål! Må ha vært en opplevelse å fly langs Himalaya! Og den 'godtebutikken' i MBK er typ syk heftig!

Må ikke glemmer litt foto-kred her; serien fra rundtur i Kathmandu er tatt av Camilla Boxill, det samme gjelder flere av bildene fra Bangkok.
DC-10 kabin og 3. bildet fra cockpit: CK.

Fantastisk rapport!!!

Katmandu så spennende ut...

Back