Okei, takk!
Evt. om jeg vil skaffe meg gold member hos et star alliance selskap, er det et rimligere forslag enn EuroBonus? f.eks bmi eller miles&more?
Å betale 250 kr for adgang til en lounge i OSL, er som og betale for en baguett til 250 kr! Ikke gjør detDe har ikke fruktsalat mer engang
(sas loungen)
For det andre: Om jeg sitter en time i loungen, og tar meg f.eks. en brus eller øl, og litt portetgull, så er jeg enig i at det i seg selv ikke er verdt 250 kroner. Det at man derimot kan sitte godt, og gå å forsyne seg selv av det man vil ha, er faktorer som også spiller inn for min del. Det er som regel roligere enn i terminalen, man sitter i ganske behagelige stoler/sofaer, og man kan foprsyne seg selv - tilbudet er selvsagt ikke det samme som i terminalen, men.
Hva er det å spise her egentlig? Har en BA Club senere i år, da får jeg vel tilgang her. Kan man basere seg på å få en "lett" frokost her inne, eller må man kjøpe seg baguette etc å ta med inn.
Hva er det å spise her egentlig? Har en BA Club senere i år, da får jeg vel tilgang her. Kan man basere seg på å få en "lett" frokost her inne, eller må man kjøpe seg baguette etc å ta med inn.
Det er baguett med et svært begrenset utvalg av pålegg, samt noe drikkevarer er det. Det kan noen ganger være ganke fult der spesielt på onsdager eller torsdager.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.