Okei, takk!
Evt. om jeg vil skaffe meg gold member hos et star alliance selskap, er det et rimligere forslag enn EuroBonus? f.eks bmi eller miles&more?
Å betale 250 kr for adgang til en lounge i OSL, er som og betale for en baguett til 250 kr! Ikke gjør detDe har ikke fruktsalat mer engang
(sas loungen)
For det andre: Om jeg sitter en time i loungen, og tar meg f.eks. en brus eller øl, og litt portetgull, så er jeg enig i at det i seg selv ikke er verdt 250 kroner. Det at man derimot kan sitte godt, og gå å forsyne seg selv av det man vil ha, er faktorer som også spiller inn for min del. Det er som regel roligere enn i terminalen, man sitter i ganske behagelige stoler/sofaer, og man kan foprsyne seg selv - tilbudet er selvsagt ikke det samme som i terminalen, men.
Hva er det å spise her egentlig? Har en BA Club senere i år, da får jeg vel tilgang her. Kan man basere seg på å få en "lett" frokost her inne, eller må man kjøpe seg baguette etc å ta med inn.
Hva er det å spise her egentlig? Har en BA Club senere i år, da får jeg vel tilgang her. Kan man basere seg på å få en "lett" frokost her inne, eller må man kjøpe seg baguette etc å ta med inn.
Det er baguett med et svært begrenset utvalg av pålegg, samt noe drikkevarer er det. Det kan noen ganger være ganke fult der spesielt på onsdager eller torsdager.