OSL-LAS-OSL 1-5 May , pris ?

sail4fun

ScanFlyer Mile High Club
Må (bør) være i LAS 3-5Mai, avreise ettermiddag kveld 5 mai

CO til 5,342 NOK er vel ikke så ille, eller har noen et bedre (=billigere) forslag , helst med * gjengen.

Jeg finner bl.a. SAS til $913 hos www.expedia.com som et alternativ. Dette er avreise 3 timer tidliger om morgenen enn CO, og ankomst 3 timer tidligere. Der ligger CO til $920. Alternativt er det nok Delta som er det rimeligste.

Kan friste med $1156 med British Airways.

Reiseplan:
--Reise 1--
07.50 AM.......09.20 AM
OSL................LHR

--Reise 2--
11.55 AM.......02.45 PM
LHR...............JFK

--Reise 3--
04.35 PM.......08.00 PM
JFK................LAS

Alle reisene i økonomi. Total reisetid er 21 timer og 10 minutter...

For 5363,- kan du fly med SK/UA slik Hickok skriver. Reisen kan bestilles på travelocity.com. Bare to seter igjen med det prisalternativet. Reisetiden er naturlig nok litt lengre enn med CO. Jeg hadde nok heller valgt CO da det bare er en mellomlanding med CO.

Kan friste med $1156 med British Airways.
Det blir jo dyrere + at trådstarter helst vil fly med *A. ;)

BA har direktefly fra LHR til LAS. 1-5. mai kommer på stive 13 900 NOK pr pers i Y. Er nok ikke aktuelt uansett. Men ønsker man kort reisetid så er BA et godt alternativ.

15 t og 55 min til og 14 t og 30 min på returen inkl. mellomlanding på LHR.

Men prisen er stiv og du ønsker *A så dette er nok ikke noe alternativ for deg. Tenkte bare å nevne det ;)

Uansett var vi heldige på JFK sist helg, rett inn ... I tillegg foran i hvalen på rad 10, ette First, hvor det kun satt to ( eldre enn meg ) som vi passerte borti korridoren.. .

Ingen foran i skranken til immigration ( men du verden hvor raskt det ble kø :lol: ). Priorty virket og taxi til byen på rekordtid...

C-klassen på annet dekk kom etter...

Hjemreise kl 20.10 på tirsdag kveld, null kø, rett opp etter noe taxi ...

Griseflaks, joda, det tror jeg også...:colgate:

Selv synes jeg det er verd litt ekstra å ikke bytte i New York. Det er riktignok direkte fra OSL, men du er jo nesten bare halvveis og det siste strekket er langt fra trivelig.

Så personlig hadde jeg gått for SAS via Chicago hvis mulig. Det er ihvertfall litt kortere, og en veldig grei flyplass å bytte på.

Back