En kan lure på hva kriteriene er.. prosess eller utfall? OSL har jo et meget beskjedent utvalg av long haul sammenlignet med alle våre naboer.
Vil tro at de også tar med Cargo, og da ser det nok vesentlig bedre ut.
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
En kan lure på hva kriteriene er.. prosess eller utfall? OSL har jo et meget beskjedent utvalg av long haul sammenlignet med alle våre naboer.
Iran Air har prøvet og feilet før, så hvofor ikke disse også.![]()
Hvordan har det seg at Iran Air (IR) flyr til Stockholm, Malmø og Gøteborg, men ikke København eller Oslo?
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Iran_Air_destinations
Hvordan har det seg at Iran Air (IR) flyr til Stockholm, Malmø og Gøteborg, men ikke København eller Oslo?
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Iran_Air_destinations
Iran Air flyver ikke til Danmark, da Danmark ikke tillader bevæbnet vagter ombord på civile fly
Det er rundt 100.000 iranere eller folk med iransk opphav i Sverige. I Norge er det knapt femtedelen.
Ja, men som jeg kommenterte på Facebook.Uten at det sikkert trenger å bety noe som helst så har
B-8168 stått på OSL i noen dager nå. Den tilhører China Eastern Airlines Executive Air
Vi har jobbet med dette prosjektet i tre år. Nå ser vi resultatet av det harde arbeidet for å få en stor kinesisk aktør til lille Norge. Nå kan turister og næringslivet nyte godt av at det bare tar åtte timer til Beijing, sa Øyvind Hasaas, administrerende direktør for Oslo Lufthavn, under innlegget sitt.
Jeg har tro på denne ruta, myntet på folk øst til vest og laks vest til øst. Sammen med SAS sin rute med reisende motsatt vei, kan det der bli gull.
Gaute Riise is the new Vice President of Traffic Development at Avinor, taking over from Jasper Spruit. Riise starts in the position on March 1st.
Vel Etihad har codeshareavtale med SAS og man kan opptjene Eurobonus med dem, så det må vel være en fordel for en ny rute til OSL.
https://www.sas.no/eurobonus/partnere/flyselskaper/etihad-airways/
Ville ikke vært overrasket om de starter OSL, ARN eller begge (flyr jo allerede til CPH), samt med deres nære vennskap med flere SkyTeam selskaper også etterhvert muligens blir medlem selv.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.