OSL, avgang kl 6:30 i morgen fredag. God tid?

mann78

ScanFlyer Blue
Hei :)

Jeg flyr fra OSL i morgen kl 6:30. Aldri vært så tidlig på OSL, nok at jeg er parkert med bilen å venter på shuttlebussen 1time i forveien?

Kan gå rett til gate, håndbagasje og alt sjekket inn :)

Men aner ikke tilstand på kø etc så tidlig en fredag.

Hei :)

Jeg flyr fra OSL i morgen kl 6:30. Aldri vært så tidlig på OSL, nok at jeg er parkert med bilen å venter på shuttlebussen 1time i forveien?

Kan gå rett til gate, håndbagasje og alt sjekket inn :)

Men aner ikke tilstand på kø etc så tidlig en fredag.

Har aldri oppdaget at det har vært noe problem, med mindre det har vært varslet streik. Jeg har flere hundre turer med et slikt tidsskjema og har aldri misset, så det burde være statistisk signifikant.

Pleide å sette meg i bilen i Lillestrøm en time før avgang når jeg "stri-fløy" på innland fra 2003-2008 med minst 2 returns i uka (men den er for viderekomne).

Last edited:
Vet ikke hvordan de herlige charterselskapene opererer nå utenfor fellesferien men fredag om sommeren rundt 6-7 = mange glade nordmenn på chartertur:) Men sikkert null problem når man bare skal tusle igjennom :)

Vet ikke hvordan de herlige charterselskapene opererer nå utenfor fellesferien men fredag om sommeren rundt 6-7 = mange glade nordmenn på chartertur:) Men sikkert null problem når man bare skal tusle igjennom :)

Det er uansett lørdag som er den store charterdagen.

Eneste risikoen med opplegget er kø på veien til Gardermoen. Og hvis det er et DK fly til AYT som skal gå omtrent på det tidspunktet og du skal til non-schengen.

Det er uansett lørdag som er den store charterdagen.

Eneste risikoen med opplegget er kø på veien til Gardermoen. Og hvis det er et DK fly til AYT som skal gå omtrent på det tidspunktet og du skal til non-schengen.

Grøss om lørdag er den store dagen så har jeg herved bestemt at jeg aldrig skal reise charter da. Hadde fredags avgang 07.15 i sommer og var lettere charter kaos da :P men mest i incheck da:)

Back