OSL-ARN-OSL

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Originally posted by MountainDew

Blir bedre når vi får nye 737-800 på ruten, og slipper å leie inn fly fra andre selskap (siden de har en tendens til å bli forsinket)
Belegget på OSL - ARN er meget godt for alle selskap virker det som!

Benplassen blir jo ikke bedre med de nye maskinene til DY da, "29 er for trangt for meg. Kjenner meg absolutt ikke igjen i Gustav sin sammenligning med SK. Stort sett "32 og "31 på SK, unntakene er -800 domestic og bakerste halvdel/tredjedel på -500, -600 og nye -700.

Med de nye setene blir det bedre plass. Det har Kjos sagt så da må det stemme! Gleder meg til å slippe setene i KKS som jeg alltid får når skal ut å fly :(

Originally posted by E.N.
Benplassen blir jo ikke bedre med de nye maskinene til DY da, "29 er for trangt for meg. Kjenner meg absolutt ikke igjen i Gustav sin sammenligning med SK. Stort sett "32 og "31 på SK, unntakene er -800 domestic og bakerste halvdel/tredjedel på -500, -600 og nye -700.

Det var denne bakerste halvdelen jeg siktet til. På OSL-ARN ville det vel vært overveiende sannsynlig at jeg hadde havnet i et slik sete om jeg ikke ville punge ut de ekstra hundrelappene for Economy Extra?

Originally posted by Speedbird

Originally posted by MountainDew

Gleder meg til å slippe setene i KKS som jeg alltid får når skal ut å fly :(
Fly SAS da! :old :wink

Er flink å dele på selskapene, men har opplevd ganske sletne seter på noen av SK sine classic og NG maskiner også tyverr.... (seteryggen er ihvertfall høy:up: )
Har sett at DY har skiftet ut setene i 3 til 4 maskiner med helt nye (Recaro?) og da ble faktisk beinplassen bedre pga måten de er bygget på. (Høy rygg!!)
KLM`s eldre maskiner føles omtrent ny innvendig og har behagelige seter, så der har mange selskap noe å lære.

Vet ikke hvem som bestillte KKS ny, men som sagt tidligere så må de setene være bygget for lave mennesker. (er noen andre fly som også har de her setene)

De lave seteryggene på noen av DY maskinene er helt håpløse... de nye skinnsetene er derimot noe av det bedre i luften. Benplassen kan og bør bli bedre på alle maskinene...

Back