Originally posted by EB
Det går ikke an å velge sete på denne avgangen da det er XL som flyr...så da må jeg vel tidlig opp på tirsdag!
Originally posted by EB
Enig... Prisforskjellen var stor... men jeg angrer allerede på valget på vei hjem. Med SAS kunne jeg ha kommet en del tidligere hjem - da et av møtene våre ble kansellert i dag - nå må vi vente på FlyNordic i ettermiddag - uten noen sjanse til å booke om til en tidligere avgang...![]()
Originally posted by EB
Litt av en dag... Tror aldri jeg har brukt 5 timer fra huset her hjemme til kontoret i Stockholm...her har toget muligheter!!!
Originally posted by MountainDew
Blir bedre når vi får nye 737-800 på ruten, og slipper å leie inn fly fra andre selskap (siden de har en tendens til å bli forsinket)
Belegget på OSL - ARN er meget godt for alle selskap virker det som!
Originally posted by Tommy777
Jeg og min tidligere sjef var i Stockholm paa dagstur i fjor vaar og akkurat som EB valgte sjefen DY fordi det var saa billig. Et av moetene ble avlyst og siden DY ikke har en eneste avgang mellom 1300 og 1700, ble det to fullpris billetter paa oss paa SAS rundt kl 1330 noe som fikk oss tilbake paa kontoret ved 4 tiden for 2 timers jobb som firmaet tjente penger paa..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.