Osl 26/1-11, LN-DYG, PIA 777 og en tysker med stjerne

TKDahl

The Heraklion Spotter :)
Ikke den helt store spottedagen men været var fint og vafflene til Jan var kjempe gode ut på kvelden :)

TK
1296169313_resized.jpg

1296169315_resized.jpg

1296169317_resized.jpg

1296169312_resized.jpg

1296169318_resized.jpg

Meget flotte bilder dette, klare og tydelige. Takk for at du deler dette med oss:D En fryd og se LN-DYG.

Synes dette ble flott og da spesielt siste bildet av Thai hvor bygningen og bakken gir en fin referanse.
Ser også ut som om D300s'n gjør en god jobb mht hvitbalansen (som om jeg ikke visste det :p)
Varierende og kanskje litt vanskelig lys om dagen, men vi liker jo utfordringer:colgate:
Blir nok en tur opp i morra.

Ser ut til at du har blitt bekvem med ditt nye kamera! Må si jeg digger denne pakistaneren. Kjekt å se det begynner å bli litt liv langs gjerdene igjen. Er vel ikke akkurat :crowded :crowded med fotografer for tiden.

Takk for tilbakemeldingene, og ja jeg er meeeeget fornøyd med D300s'n, føler at jeg begynner å få litt dreis på det så jeg gleder meg til jeg blir skikkelig trygg på det.
Likte 777'n godt jeg, Stein. Tror ikke jeg så en eneste "luftbuss" på hele dagen.
Det var ikke noen andre med samme mål som meg, å se på hele dagen jeg var borte ved flishaugene, ganske overraskende i grunn med tanke på det flotte været det var på onsdag.

Synes dette ble flott og da spesielt siste bildet av Thai hvor bygningen og bakken gir en fin referanse.
Ser også ut som om D300s'n gjør en god jobb mht hvitbalansen (som om jeg ikke visste det :p)
Varierende og kanskje litt vanskelig lys om dagen, men vi liker jo utfordringer:colgate:
Blir nok en tur opp i morra.

Ser du non bilder jeg ikke ser?? Thai?

Back