Orlando KMCO/MCO 24.07.09

Vede

ScanFlyer Dusty
Medlem
Som dere kanskje har sett i trådene mine fra MSP og MIA så har jeg vært på ferie i USA i sommer. I forbindelse med mitt opphold i Orlando, Florida så ble noen timer brukt til spotting på MCO. En svært liten spottervennlig flyplass. I Miami er spottere ønsket velkommen med "hull" i gjerdene mens i Orlando er spotting forbudt. Noe jeg syns er rart siden det er samme stat. Det er i tillegg 4 parallelle rullebaner så det skal noe til å få med alle bevegelsene. Dessuten var det ikke så mye spennende trafikk så vi var der ikke så lenge.

IMG_2442.JPG

Ikke det beste bilde pga. heat blur men måtte ta det med.

IMG_2445.JPG

Nydelige farger på denne biz-jeten.

IMG_2449.JPG

Airtran var store i Orlando.

IMG_2451.JPG

IMG_2456.JPG

IMG_2458.JPG

IMG_2460.JPG

IMG_2465.JPG

IMG_2471.JPG

Så kom speedbird med 777.

IMG_2480.JPG

IMG_2496.JPG

5min etter kom Virgin Atlantic med 747. Det var fire 747 på bakken samtidig fra Virgin Atlantic.

IMG_2502.JPG

IMG_2524.JPG

IMG_2528.JPG

IMG_2534.JPG

Avslutter med 3 bonus bilder fra da vi kjørte forbi i nordenden av flyplassen og fikk en Virgin Atlantic rett over hode på oss.

IMG_2543.JPG

IMG_2552.JPG

IMG_2554.JPG

Lekkert! Der fikk du Continental Retrojetten også ja,:D ble en del spesial paints på den turen ser det ut til.
min favoritt her var SouthWest på final, var nice den Bombardier biz-jeten også.

Kjekt å se andre ting enn SKDY-griser
Hvor mange retroer har du nå bilde av, Vede ?
Eg har 3 (SAS, KLM og Martinair), som er altfor lite

Flotte Bilder!!
Samme flyplass skal jeg også på senere i høst, skal ta en del bilder under oppholdet mitt der. Flotte bilder

Kjekt å se andre ting enn SKDY-griser
Hvor mange retroer har du nå bilde av, Vede ?
Eg har 3 (SAS, KLM og Martinair), som er altfor lite

Har ikke så mange. CO, AA, SK og KLM trur jeg.

Back