Re: Optiontown-tråden (var: Er det en flopp?)
Ville først prøvd gull-eposten. De kan fikse om de vil.
Ville først prøvd gull-eposten. De kan fikse om de vil.
CO hadde ved innsjekk LAX plassert oss feil, dvs på de opprinnelige plassene i economy, men det tok SAS 20 sekunder på EWR å gi oss riktig boarding cards![]()
Ville først prøvd gull-eposten. De kan fikse om de vil.
Jeg må le litt av hele Optiontown-opplegget.
Vi har brukt det mye, men nå har vi en god del poeng utestående. Vi har sendt riktig dokumentasjon og alt til gull-mailen flere ganger, t.o.m. fått svar, men det eneste de svarer er at "vi har aldri hatt klager på Optiontown før, så dette var rart", så lar de være å korrigere poengene. Har de sparket alle kapable mennesker på kundesenteret og ansatt roboter programmert til å spy ut lystig propaganda?
Fint om noen spør på Facebook. Driver ikke med den slags døgnfluerSpør på FB....der bør de svare, og der sitter vel også CK og svarer.....regner med han har rimelig kontroll på hva som skjer...![]()
Spurte på Face nå, så får se hva de svarer der......mest sannsynlig vet de knapt nok om Optiontown der heller.
Sånn, da var det i orden hos oss begge
Var faktisk Facebookgjengen som fikk fikset det.
Jeg kan ikke skjønne at dette er deres kundeservice og da attpåtil for ”prefererte” kunder.
Det er vel SAS i et nøtteskall!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.