Re: Opptjening og mileagerun med Aegan (splittet fra Eurobonus mileagerun-tråden)
Lurer på noe av det samme selv, Er i dag EBG og vil også nå ny EBG periode på antall leg i år, så jeg planlegger og registrere Aegean på en Asia reise med sas nå, kan jeg da registrere mitt Aegan kort på reiser med SAS og alikevell få ekstra baggasje og Loungetilgang med Fysisk EBG kort mens Aegean er registrert på reisen er "Basic" Aegean
Hei,
Er det mulig å legge inn to forskjellige bonusprogram i én reise, ett for opptjening og ett for statusfordeler?
Er nemlig EBS, men vurderer å begynne å samle opp til Aegan Miles&Bonus Gold, da EBG ikke er innenfor rekkevidde. (I tillegg skal jeg ut å fly med AC i bookingklasse K som gir 25% hos EB, og 50% hos Miles&Bonus)
Jeg har også noen flygninger med SK. Da vil jeg naturligvis gjerne kunne ta med meg to kolli kostnadsfritt, men også at poengopptjeningen registreres hos Miles&Bonus. Så spørsmålet mitt er om det er mulig?
Håper noen kan hjelpe meg![]()
Lurer på noe av det samme selv, Er i dag EBG og vil også nå ny EBG periode på antall leg i år, så jeg planlegger og registrere Aegean på en Asia reise med sas nå, kan jeg da registrere mitt Aegan kort på reiser med SAS og alikevell få ekstra baggasje og Loungetilgang med Fysisk EBG kort mens Aegean er registrert på reisen er "Basic" Aegean