Opptjening og mileagerun med Aegan (splittet fra Eurobonus mileagerun-tråden)

Status
Not open for further replies.
Re: Opptjening og mileagerun med Aegan (splittet fra Eurobonus mileagerun-tråden)

Meldte meg opp til A3 for eit år tilbake, men gjorde aldri noko særskilt utav det. Mailen eg fekk for ein halvtime sidan gjer vel sitt til at eg ikkje kjem til å gjere noko særskilt meir utav det heller - sjeldan eg har høve til å fly med Aegean som ein no lyt gjera for å halde på gullkortet (om ikkje du skal fly mykje). http://www.newmilesandbonus.com/en
samme her , meldte meg selv inn tidligere år og hadde planer om starte neste år for å bli gull, bra at jeg ikke begynnte med det.

Må prøve å klare EBG da...

Re: Opptjening og mileagerun med Aegan (splittet fra Eurobonus mileagerun-tråden)

Det var for godt til å holde ja..

Lurer på hvor mye press de har vært under fra andre flyselskap (les: United). Har vel blitt en god utgiftspost også med tanke på hvor mange som flyr rundt med Aegean gull i USA (for loungetilgang).

Det var morro så lenge det varte. 24000 er jo forsatt ganske bra, man kan jo ta milage runs med aegean (via våre naboland).

Det var morro så lenge det varte. 24000 er jo forsatt ganske bra, man kan jo ta milage runs med aegean (via våre naboland).

Det geniale med den gamle ordningen var jo varigheten

Det geniale med den gamle ordningen var jo varigheten

Det er sant :(
Skal uansett bli spennende å se hva flyertalkgutta gjør med dette. Blir nok en boikott (av folk som aldri har satt sine ben på Aegean uansett) ;)

En annen ting er jo at det er kort med utløpsdato i 2016/2017. Disse må jo bli "annullert".

Last edited:

En annen ting er jo at det er kort med utløpsdato i 2016/2017. Disse må jo bli "annullert".

Hvorfor må de det? Går utifra at allerede utstedte kort er gyldige frem til utløpsdato, noe annet vil være veldig rart.

Status
Not open for further replies.
Back