Oppgraderinger før, under og etter boarding?

Re: Oppgradering under selve flyreisen?

Ikke med sas poeng om du ikke har latterlig dyr billett, men mener TG tilbyr betalt oppgradering for en ikke altfor dyr penge, ca 3000.

Oppgradering ved Check-In eller Gate? Vil en da få poengene for oppgradert klasse også?

Oppgraderinger før, under og etter boarding?

Check in, iallfall ikke gate. Usikkeg på poeng. Mulig om du kriterer til TG sitt program.

Re: Oppgraderinger før, under og etter boarding?

Har svært høy grad av oppgradering på LH. 100% på New York. Tviler på at jeg var alene med gullkort, så kan det diferesieres på feks ansienitet i tillegg?

Tviler på at jeg var alene med gullkort, så kan det diferesieres på feks ansienitet i tillegg?
Det ryktes at BA har en omvendt "kost-index" på paxen, så de kan sortere ut de som legger igjen mye fortjeneste ifht. de som legger igjen lite (både tilbud full-pris i C-klasse gir jo samme miles/status)

LH Group har etter sigende begynt å prioritere bookingklasse foran status ved op-up. Dvs. at en statusløs i C-klasse prioriteres foran HON i D-klasse. En kamerat av meg har således skutt gullfuglen etter at han måtte ombookes, og hans P-klasse ble til C-klasse på ZRH-SFO i høysesong. Lukter First Class lang vei av slikt.

Når jeg handlet et Skyteam-selskap var op-ups i utgangspunktet slik at billettklassen avgjorde innad i elite-tierene, og til slutt, etter at all elite eventuelt var oppgradert.

I teorien, ikke nødvendigvis i praksis. Synes dog det høres rart ut å prioritere statusløse fremfor HONs gitt høyere bookingklasse -- da ville systemet jeg skisserer fungere bedre, samtidig som man kunne se for seg de mest rabatterte billettklassene som "ikke-oppgraderbare", uansett status.

Back