Oppgradering av billetter hos SAS (Plusgrade m.m.)

Hvis jeg bruker poeng på å by på en oppgradering i sas appen og får den, vil det synes på kvitteringen fra Berg Hansen som at jeg har flydd/booket i sas plus?

Jeg har flydd litt innenlands for jobb i det siste, det har ikke gitt så mye poeng, er ca drøye 4000 poeng. Disse må jo da brukes på jobbreiser.

Jeg har turer til Bergen og Trondheim de neste ukene, i følge sas appen er minstebudet for å oppgradere disse tilfeldigvis 4000poeng, og jeg kan da i det minste få spist frokost i loungen og en sjokoladeball og eplejuice på flyet for poengene. Og det tar litt av brodden vekk fra at jeg har en mengde private poeng som utløper før jeg får brukt de til noe.

Spørsmålet er da bare om det vil se ut på kvitteringen jeg må levere inn som om jeg har booket i sas plus?

Vi bruker også Berg Hansen på jobbreiser. De ser nok ikke ev. oppgradering. Men om du har booket i Go får du vel uansett kvittering/faktura dagen etter bestilling?

Bruker også en del Berg Hansen, det er ingen som som noen gang vil kunne se om du har oppgradert med poeng etter bestilling. Du får kvitteringen på ditt opprinnelige kjøp påfølgende dag, that´s it.

Hva har dere andre opplevd er cash "minimumsbud" på oppgraderinger hos SAS i det siste? Ser på CPH-ATL skal de ha 5450 som minimumsbud pr. passasjer. Mens CPH-LAX noe senere i år er hyggeligere 3480

Fikk selv gjennom 2 stk fra Pluss til Business på EWR-OSL. Minimum var 29 000 og det gikk. Var EBS på det tidspunktet.

Jeg har fått oppgradering på intraeuropeisk i morgen, men reiseinfo på SAS.no og i appen sier fortsatt «no meal included» og gir meg muligheter for å bestille måltid. Er ikke mat og drikke lengre inkludert på lange reiser intraeuropeisk, eller får man ikke disse fordelene hvis man blir oppgradert? Bookingen viser sete i Plus, men fortsatt at billetten er SAS Go.

Jeg har fått oppgradering på intraeuropeisk i morgen, men reiseinfo på SAS.no og i appen sier fortsatt «no meal included» og gir meg muligheter for å bestille måltid. Er ikke mat og drikke lengre inkludert på lange reiser intraeuropeisk, eller får man ikke disse fordelene hvis man blir oppgradert? Bookingen viser sete i Plus, men fortsatt at billetten er SAS Go.

Mat og drikke er selvsagt inkludert i Plus, så ikke bekymre deg for det. Om maten er spiselig er en annen sak... :) :) :)

Kim

En liten merkverdighet.

Jeg la inn minimumsbud her om dagen. Da var minimumsverdien 3480,- nå har minimumsverdien steget til 4640,-.
Har dere noe erfaring med om opprinnelig bud fortsatt er gyldig?

En liten merkverdighet.

Jeg la inn minimumsbud her om dagen. Da var minimumsverdien 3480,- nå har minimumsverdien steget til 4640,-.
Har dere noe erfaring med om opprinnelig bud fortsatt er gyldig?

Fått gjennom bud "under minimum" flere ganger.

Liten update her da. Ble ikke upgrade, men heller ingen tilbakemelding.

Tror det var en eller anen lur SAS greie som skjedde, for de i Oslo mente det var plenty ledig i C. Det var det dog ikke. 100% belegg på flighten.

Back