Oppgradering av billetter hos SAS (Plusgrade m.m.)

Skrankeoppgradering på SK907 var fra GO til Plus på 35000 poeng og fra GO til Business 50000 poeng. Nei takk.

Kjapt spørsmål. Jeg har lagt in minstebud fra go til plus på SK907 i tjukkeste fellesferien for familien på fem. Har man en sjanse i havet da? Er EBG.

Takker - SC

Selges mest go i den perioden, så bør funke. Men juster opp budet bittelitt. Da er du litt over "alle de andre" som legger inn minstebud.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kjapt spørsmål. Jeg har lagt in minstebud fra go til plus på SK907 i tjukkeste fellesferien for familien på fem. Har man en sjanse i havet da? Er EBG.

Takker - SC

Sommerferien til EWR er letteste perioden i året å få oppgraderinger. Go pleier å være overbooket så det holder og UG pleide tidligere å bli delt ut rundhåndet. Nå som betalt oppgraderingsverktøy har blitt mere kjent er det muligens vanskeligere å få gratis UG som EBG+, men samtidig har Go fått redusert antall seter og Plus blitt doblet etter kabinoppgraderingen.

La inn en forespørsel på oppgradering til plus på osl-cph-muc, for 5000 EB-poeng pr leg. Fikk innvilget for cph-muc, men ikke osl-cph.
Er det noen sjans for at plus på deler av strekningen vil få meg inn i loungen på osl??

La inn en forespørsel på oppgradering til plus på osl-cph-muc, for 5000 EB-poeng pr leg. Fikk innvilget for cph-muc, men ikke osl-cph.
Er det noen sjans for at plus på deler av strekningen vil få meg inn i loungen på osl??
Det er normalt status eller bookingplasse på flighten fra den flyplassen du er på som gjelder, men det er jo alltids mulig å prøve seg selv om jeg tror sjangsene er heller små.

I CPH har du louger du slipper inn i med flere forskjellige kort så det er billigere enn å betale for en oppgradering. Hadde du poeng som holdt på å gå ut på dato eller syntes du det var en grei pris for en polarrrull?

Det er normalt status eller bookingplasse på flighten fra den flyplassen du er på som gjelder, men det er jo alltids mulig å prøve seg selv om jeg tror sjangsene er heller små.

I CPH har du louger du slipper inn i med flere forskjellige kort så det er billigere enn å betale for en oppgradering. Hadde du poeng som holdt på å gå ut på dato eller syntes du det var en grei pris for en polarrrull?

Lol! Jeg syntes det er en fin utnyttelse av poeng jeg!

Har skjønt det slik at status teller med når man gir bud. Bruker få tilslag med laveste bud, er EBG,

Det er korrekt.

Dit bud bliver "boostet" afhængigt af statusniveau. Seneste oplysninger jeg har fra SAS er:

EBS +10%
EBG +20%
EBD +30%

De i reisefølget som oppgraderte til Business på New York turen i mai murrer over at de mener de har fått for lite bonuspoeng. På vei til NY kjøpte de oppgraderingen ved innsjekk og på vei hjem ble den kjøpt på gate. På nettsiden til Eurobonus står det at om man betaler for oppgradering ved gate får man poeng for opprinnelig bookingklasse (Plus i dette tilfellet). Gjelder samme regel ved oppgradering ved innsjekk?

Har billett arn-ord I november.
Er det et tegn på at biz er full når plusgrade minstebud fra go til biz er på 9900 sek?
Hjemreisen har 10400 som minstebud.
3300 for plus...

Tror jeg nøyer meg med 30H

Fikk oppgradert fra + til C på LAX-ARN i morgen for 26K poeng. Selvsagt umulig å reservere sete på SAS.no, så måtte ringe dem.

Sommerferien til EWR er letteste perioden i året å få oppgraderinger. Go pleier å være overbooket så det holder og UG pleide tidligere å bli delt ut rundhåndet. Nå som betalt oppgraderingsverktøy har blitt mere kjent er det muligens vanskeligere å få gratis UG som EBG+, men samtidig har Go fått redusert antall seter og Plus blitt doblet etter kabinoppgraderingen.

Jeg ser SK907ern er tjokka full (neste uke) - setter de da minstebudet ned før avgang? Synes fremdeles 75000 poeng er litt mye for familien opp til Plus når vi allerede har rad 30.

Re: SAS - generelle spørsmål om booking, priser m.v.

Du kan by på oppgraderinger fra/til alle klasser. Plus Saver er vel restricted uten at jeg husker begrensningene i detalj. Fløy samme ruten i fjor, og du må ha en overnatting i Hong Kong på returen ja.

Sent from my iPad using Tapatalk

Jeg forsøkte nå ifm med reise til MIA men får beskjed om at jeg ikke er "eligible".

Er det fordi det er billett på Saver kanskje?

Re: SAS - generelle spørsmål om booking, priser m.v.

Jeg forsøkte nå ifm med reise til MIA men får beskjed om at jeg ikke er "eligible".

Er det fordi det er billett på Saver kanskje?

Hæ? Er det en ny "produktforbedring" på gang som krever dyre billetter for å by på oppgradering? Jeg har ikke hatt problem med å by på oppgradering med Saver tidligere.

Back