Hvem er det egentlig som byr 70k for oppgradering til Pluss eller 125k til Biz??
De samme som betaler Muffin med miles?
Hvem er det egentlig som byr 70k for oppgradering til Pluss eller 125k til Biz??
Har skjønt det slik at status teller med når man gir bud. Bruker få tilslag med laveste bud, er EBG,
Galskap!Skrankeoppgradering på SK907 var fra GO til Plus på 35000 poeng og fra GO til Business 50000 poeng. Nei takk.
Skrankeoppgradering på SK907 var fra GO til Plus på 35000 poeng og fra GO til Business 50000 poeng. Nei takk.
Kjapt spørsmål. Jeg har lagt in minstebud fra go til plus på SK907 i tjukkeste fellesferien for familien på fem. Har man en sjanse i havet da? Er EBG.
Takker - SC
Det er normalt status eller bookingplasse på flighten fra den flyplassen du er på som gjelder, men det er jo alltids mulig å prøve seg selv om jeg tror sjangsene er heller små.La inn en forespørsel på oppgradering til plus på osl-cph-muc, for 5000 EB-poeng pr leg. Fikk innvilget for cph-muc, men ikke osl-cph.
Er det noen sjans for at plus på deler av strekningen vil få meg inn i loungen på osl??
Det er normalt status eller bookingplasse på flighten fra den flyplassen du er på som gjelder, men det er jo alltids mulig å prøve seg selv om jeg tror sjangsene er heller små.
I CPH har du louger du slipper inn i med flere forskjellige kort så det er billigere enn å betale for en oppgradering. Hadde du poeng som holdt på å gå ut på dato eller syntes du det var en grei pris for en polarrrull?
Cecilie, kan du huske hvad opgradering kostede i norske kroner?
Har skjønt det slik at status teller med når man gir bud. Bruker få tilslag med laveste bud, er EBG,
Sommerferien til EWR er letteste perioden i året å få oppgraderinger. Go pleier å være overbooket så det holder og UG pleide tidligere å bli delt ut rundhåndet. Nå som betalt oppgraderingsverktøy har blitt mere kjent er det muligens vanskeligere å få gratis UG som EBG+, men samtidig har Go fått redusert antall seter og Plus blitt doblet etter kabinoppgraderingen.
Du kan by på oppgraderinger fra/til alle klasser. Plus Saver er vel restricted uten at jeg husker begrensningene i detalj. Fløy samme ruten i fjor, og du må ha en overnatting i Hong Kong på returen ja.
Sent from my iPad using Tapatalk
Jeg forsøkte nå ifm med reise til MIA men får beskjed om at jeg ikke er "eligible".
Er det fordi det er billett på Saver kanskje?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.