Nei, det skal ikke være slik. Fløy EVE-OSL-CPH-EWR med bare siste leg oppgradert, og i morgen har jeg oppgradert bare siste leg av OSL-CPH-SFO. Det hørtes ut som en dårlig unnskyldning for en IT-feil de ikke forstår selv...
Et par timer senere får jeg SMS fra SAS om at jeg kan oppgradere til Plus i gaten for DKK999. What?
908: C4 D4 Z0 R0 J0 Y5 S5 B0 P0 A0 E5 M4 H4 Q3 V3 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0Noen med tilgang til Expertflyer som gidd å sjekke (tentativ) fyllingsgrad på SK 908 2. juli og SK 901 9. juli? Plus og Business.
Takk!
You must be logged in to use the FLIGHT UPGRADE GURU®
---
Er ikke bra nok.
Vi får nok spam mail som det er.
Lite spørsmål her;
Har en økonomi billett for i morgen fra Oslo til Miami. Fikk Mail fra SAS i dag om at jeg har blitt oppgradert til Plus. Meget hyggelig av de.
Kan jeg med 25K oppgradere denne oppgraderingen til C ?
Ja, ved check-in (og/eller gate?) CPH har jo en utvidet betjening i gate på IC-avganger, litt usikker på hva MIA har ved gate.
Meg og minst en til prøvde, uavhengig av hverandre, å oppgradere med poeng/cash fra Go--> Plus ved gate i MIA 14.10.16.
Vi ble begge avfeid. Litt rart da vi gikk fra MIA med rundt 50% belegg i Plus.
Wow, såpass. Så da er det bare ved check-in nå, og ikke ved gate? Mulig at SK personell ved OSL/ARN/CPH fremdeles kan oppgradere på utreise i gate? Noen som vet om det fremdeles stemmer?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.