Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Nei, det skal ikke være slik. Fløy EVE-OSL-CPH-EWR med bare siste leg oppgradert, og i morgen har jeg oppgradert bare siste leg av OSL-CPH-SFO. Det hørtes ut som en dårlig unnskyldning for en IT-feil de ikke forstår selv...
Et par timer senere får jeg SMS fra SAS om at jeg kan oppgradere til Plus i gaten for DKK999. What?
908: C4 D4 Z0 R0 J0 Y5 S5 B0 P0 A0 E5 M4 H4 Q3 V3 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0Noen med tilgang til Expertflyer som gidd å sjekke (tentativ) fyllingsgrad på SK 908 2. juli og SK 901 9. juli? Plus og Business.
Takk!
You must be logged in to use the FLIGHT UPGRADE GURU®
---
Er ikke bra nok.
Vi får nok spam mail som det er.
Lite spørsmål her;
Har en økonomi billett for i morgen fra Oslo til Miami. Fikk Mail fra SAS i dag om at jeg har blitt oppgradert til Plus. Meget hyggelig av de.
Kan jeg med 25K oppgradere denne oppgraderingen til C ?
Ja, ved check-in (og/eller gate?) CPH har jo en utvidet betjening i gate på IC-avganger, litt usikker på hva MIA har ved gate.
Meg og minst en til prøvde, uavhengig av hverandre, å oppgradere med poeng/cash fra Go--> Plus ved gate i MIA 14.10.16.
Vi ble begge avfeid. Litt rart da vi gikk fra MIA med rundt 50% belegg i Plus.
Wow, såpass. Så da er det bare ved check-in nå, og ikke ved gate? Mulig at SK personell ved OSL/ARN/CPH fremdeles kan oppgradere på utreise i gate? Noen som vet om det fremdeles stemmer?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.