• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Onsdag på gang

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra Las Vegas. Ferien går veldig fort her. Tirsdagen gikk med til å vase rundt The Strip. Hadde ett rom en natt på Bellagio og det er ikke så viktig å gjøre igjen. Hovedproblemet er vel egentlig at altfor mange turister drar dit for å henge så det er fullt overalt. Hadde det vært vindstille og sju grader varmere hadde riktignok bassengeområdet vært testet for det var bra.

Denne natten tilbringes igjen på Cosmo. Ingen oppgradering, men han tilbød suite med to soverom for 400 dollar. Hadde sett tidligere på dagen og det var eneste kategori som var ledig og det koster egentlig over 2000daler pr natt. When in Vegas osv… onsdag ettermiddag bærer det mot Disneyland. Satser på snøfritt over fjellene, mye farevarsler her frem til torsdag. Skal regne på torsdag, men vi har investert i skikkelige ponchos på Target.

Kaffe, påskemarsipan (ingen vekt restriksjoner her) og forum - slett ikke den dårligste starten på en onsdag. Noen timer på toppen av Oslo før turen går ut til opphavet og et spennende møte med kommunen. Ha en bra onsdag!

God morgen fra kontoret. Ble litt for ambisiøst å få til hytte-kontor så utfarten ble utsatt til i morgen tidlig. Sverdfisken (tilberedt på samme møte som smørflyndre skal) var rett og slett perfekt.. Druene ved sidemn av ble litt for mange og kjenner at sleiken er litt trang.

God morgen fra Oslo. Litt sånn her ting som skjer i dag.Så skal jeg få booka et hotell til Gdansk turen min om et par uker , ja bare mileagerun så ikke så spennendes. Egentlig burde jeg bare ha returnert med samme flyet da jeg booka det her, men men, det er ikke en by hvor man går personlig konkurs (om man ikke oppsøker lugubre klubber, men det har jeg ikke tenkt til)

Denne natten tilbringes igjen på Cosmo. Ingen oppgradering, men han tilbød suite med to soverom for 400 dollar. Hadde sett tidligere på dagen og det var eneste kategori som var ledig og det koster egentlig over 2000daler pr natt. When in Vegas osv…
Savner Vegas altså. Var der ofte pre-covid men det meste fra før tudsskillet er liksom et minne som føles som en roman. Men håper å ta med Prinsessa dit en dag. Er det ikke styrete å bo en natt om gangen på hotell i samme by?

God morgen fra Lillestrøm. Deilig å være helt frisk og dvask igjen. Bortekontoret resten av uka men alltid deilig å starte dagen på hjemmekontoret. Tror forøvrig det kun er utviklere som ikke har hyttekontor resten av uken så da pleier jeg få arbeidsro. Ihvertfall hvis jeg kjøper dem kake.

Siste videomøte er kl 22 i kveld på streamyard. Noen som har prøvd det før?

Ha en best onsdag.

God formiddag fra hjemmekontoret. Et par dager fri nå snart og turen går til Amsterdam. Har ikke vært der siden høsten 24 så blir hyggelig med et gjensyn. Tar snarveien via MUC med Lufthansa A321neo, biz oppgradering for nok 1.200,- så slo til på den. Ser det er litt forsinkelser på gang, men tror det går bra med 90 min connection på MUC.

Påskemarsipan? Er ikke helt ferdig med julemarsipanen enda… Ha en strålende onsdag😀

Hei fra Sandnes. Litt som forventet er hele familien hjemme fra jobb og barnehage. Jeg fungerer foreløpig som sykepleier og underholdningsavdeling samtidig som jeg prøver å gjøre noe indretjeneste. Virker som formen til minstemann begynner å gå rette veien. Foreløpig formen min sånn helt ok…. Vi får se hva dagen bringer.

Morn fra Drammen. Det ble en meget iskald sykkeltut til stasjonen i dag, og tok det rolig da det var overkant friskt på utsatt hud i trynet. Ny iskald natt ventes, før det trues med røde tall på Yr.no

God morgen fra Klepp. Nedtelling til flytting har begynt. Ikke mange kilometer, men ting skal nå likevel pakkes og flyttes fra Kleppestemmen til Håland i april. Litt lengere til jobb, men mye kortere til mange av dem jeg kjenner i området. :)

Morn fra Sosua. Sola på vei opp, fuglene kvitrer og 2/3 deler av ferien er brukt, men det er stadig 4 uker igjen. Snart morgenturen og etterpå er det på tide å gjøre ingenting. Tenker jeg gjør mesteparten av det med bassenget sammen med en bok og en flaske Presidente eller 4

God ettermiddag fra bortekontoret på Ensjø

Et par dager i østerdled var særdeles trivelig. Veldig alright når vi kan ta en liten tur hele flokken. Jr sprengte shoppingbudsjettet, så han må tømme mye oppvaskmasking nærmeste tiden for å komme ajour igjen...
Må så at det å vente på bagasje på OSL er ganske greit for tiden. I går var vi bittelitt treige da frøkna skulle igjennom Domestic Transfer for å reise hjem til Trondheim, så ble det en liten bonusrunde i tax free. og da var vi siste som hentet bagasjen på båndet. Så vi var i bilen knapt 30 min etter landing. Frøkna kunne rapportere om at hun var i flybussen kvarter etter at hun gikk ut av flyet, og da hentet bagasjen innimellom.

Ellers er Stockholm en like trivelig by selv på vinteren.

S

En liten live oppdatering fra LH2453 og 1F i det vi passerer Storebælt. Til glede for alle laksefans på forumet legger jeg ved et bilde av dagens lunch. Drikkeutvalget har blitt ganske stusselig på LH, ingen champis, ingen portvin eller andre dessertviner. Så ble hvit, rød, kaffe og cognac. Litt småforvirrede CC ta det var færre måltider enn pax og noen pax hadde også byttet plass. Inkludert undertegnede for at mor og sønn kunne sitte sammen. Muligens tbc…IMG_2869.webp

Attachments

• IMG_2870.webp
    IMG_2870.webp
    48.3 KB · Views: 3
G'ettermiddag fra det Sørlandske!
Ganske så fint vær her, og pizza til lunsj. Glad jeg ikke betalte 1200 kr for en "oppgradering" til røkt laks.....
Her er det kontorering og OL titting.
Ser ut til at Icelandair skal fly med B767 på OSL på lørdager i år. Hadde vært moro å prøve den! Tenke tenke.....

Back