ATC-flyradar Traveler Medlem 2 Aug 2007 #1 Jeg har prøvd med skarphet - litt med autofokus - målfokus og dette ble resultatet på et bilde av mange !! JAn Attachments sas-skog.jpg 74.3 KB · Views: 11
Jeg har prøvd med skarphet - litt med autofokus - målfokus og dette ble resultatet på et bilde av mange !! JAn
ATC-flyradar Traveler Medlem 2 Aug 2007 #2 Et til .............. Jan Attachments finnair-skog.jpg 73 KB · Views: 11
ATC-flyradar Traveler Medlem 2 Aug 2007 #3 Prøver med et bilde til ! Jan Attachments inbound-sas-2.jpg 106.9 KB · Views: 11
R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 2 Aug 2007 #4 Veldig bra Jan. På kvalitet og skarphet har du gjort det veldig bra her. Du begynner virkelig å få det til no. Meg og resten av Bergen er stolt over deg. Alex.
Veldig bra Jan. På kvalitet og skarphet har du gjort det veldig bra her. Du begynner virkelig å få det til no. Meg og resten av Bergen er stolt over deg. Alex.
ATC-flyradar Traveler Medlem 2 Aug 2007 #5 Originally posted by Captain Caveades Veldig bra Jan. På kvalitet og skarphet har du gjort det veldig bra her. Du begynner virkelig å få det til no. Meg og resten av Bergen er stolt over deg. Alex. Click to expand... Takk - takk -hyggelig å få noen tilbakemeldinger også. Jan
Originally posted by Captain Caveades Veldig bra Jan. På kvalitet og skarphet har du gjort det veldig bra her. Du begynner virkelig å få det til no. Meg og resten av Bergen er stolt over deg. Alex. Click to expand... Takk - takk -hyggelig å få noen tilbakemeldinger også. Jan
S seilfly Infrequent traveller ;-) 2 Aug 2007 #6 Det første bildet var tøft egentlig, med buskas ute av fokus som gav dybde i bildet!