Online check inn med Swiss - booket på Wideroe

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Online check inn med Swiss - booket på Wideroe

Hei og hå

Gjorde en booking på Wideroe.no. OSL-ZRH-MAD-FRA-OSL.

Da fikk jeg ikke booket sete ved bestilling. Var på chat'en men det gikk ikke selv om jeg er EBG. Den er forsåvidt grei.

Jeg klarer heller ikke få sjekket inn online. De to første leg'ene er med swiss economy, og har forsøkt både på Swiss og SAS. Og med både 6-siffer og 5-siffer bookingnummer, samt billttnummer.

noen som vet noen luretriks så jeg slipper 2*2 timer midtsete? Er jo ikke krise, men sabla kjipt.

Re: Online check inn med Swiss - booket på Wideroe

OSL er støttet iflg Swiss.com .... Hvis du leter godt på kvitteringen din, er det mulig du finner en 6-sifret bookingkode til, som vil være til Swiss' bookingsystem. Hvis ikke, sjekk på checkmytrip.com .. tror du kan se den der.

Om alt feiler, send meg en pm og jeg skal se om jeg kan grave den fram fra containeren i bakgården ... ;)

fant deg .. Bruk billettnummeret - 701etc .... på Swiss.com, så kommer du rett inn.

Rart. Jeg sjekket inn online med Swiss OSL-ZRH-BOS ved bruk av amadeuskoden på billetten fra Widerøe sist fredag og det gikk supert

Tusen takk skal dere ha.

Fingertrøbbel så det holder fra min side tenker jeg. Jeg fant det selv også som en direkte link fra min profil på Swiss. Fin-fine seter var det også.

Vet dere om Fast track kan brukes på OSL?

Fast Track kan benyttes hvis man er EBG og har dagsaktuell billett med en av Star Alliance - partnerne :) Mener dette ble innført fra 8.desember..

Stemmer det ja, men noen vakter har vist ikke fått med seg dette. Lurt å ta med utskrift fra sas nettsider som "bevis" (snaker av egen erfaring)!

Back