Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Fra postlista til LT:
LN-RKM - Flyteknisk mappe LN-RKM - Application for COA for a A330, msn 496 2012/07307 2 LT 21.09.2012 FROM:
Scandinavian Airlines System
LN-RKM - Flyteknisk mappe LN-RKM - Application for a Noise Certificate for a A330, msn 496 2012/07307 3 LT 21.09.2012 FROM:
Scandinavian Airlines System
Er vel OY-KBN omregistrert ?
Jeg ser at SK909/17oct CPH-EWR er (minst) 2,5 timer forsinket. Betyr det at også SK907/18oct OSL-EWR blir tilsvarende forsinket?
Hilsen en som for anledningen er mer opptatt av om flyet er i rute enn om det er nymalt.
Kanskje et dumt spørsmål, men hvorfor driver SAS og bytter registreringsland på flyene sine? Jeg ser at flere av A340ene tidligere var på svensk reg.....
Alf
"I Sverige betaler vi 10% av flyets verdi i formueskatt, Danmark 1%, og i Norge 1 promille."
Forklart av en SAS-sjef:
så hvorfor ikke flytte alle til Norge?
så hvorfor ikke flytte alle til Norge?
Muligvis et krav fra kreditorer? De har juridisk bedre sikkerhed ved LN-regs end OY- og SE-.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.