Fra postlista til LT:
LN-RKM - Flyteknisk mappe LN-RKM - Application for COA for a A330, msn 496 2012/07307 2 LT 21.09.2012 FROM:
Scandinavian Airlines System
LN-RKM - Flyteknisk mappe LN-RKM - Application for a Noise Certificate for a A330, msn 496 2012/07307 3 LT 21.09.2012 FROM:
Scandinavian Airlines System
Er vel OY-KBN omregistrert ?
Jeg ser at SK909/17oct CPH-EWR er (minst) 2,5 timer forsinket. Betyr det at også SK907/18oct OSL-EWR blir tilsvarende forsinket?
Hilsen en som for anledningen er mer opptatt av om flyet er i rute enn om det er nymalt.
Kanskje et dumt spørsmål, men hvorfor driver SAS og bytter registreringsland på flyene sine? Jeg ser at flere av A340ene tidligere var på svensk reg.....
Alf
"I Sverige betaler vi 10% av flyets verdi i formueskatt, Danmark 1%, og i Norge 1 promille."
Forklart av en SAS-sjef:
så hvorfor ikke flytte alle til Norge?
så hvorfor ikke flytte alle til Norge?
Muligvis et krav fra kreditorer? De har juridisk bedre sikkerhed ved LN-regs end OY- og SE-.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.