Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Dette skjer alltid om jeg har en mellomlanding på turen..
Flight nr 2 er departed før jeg har kommet ombord...
Det er en haug med backoffice-systemer som byttes ut. Hvem vet - kanskje dukker det opp en haug med feilprisinger?![]()
Verkar som om prissättningen inte är i form i dag. Priset på flikarna finns inte när man letar. Det såg ut så här många dagar i juni.Det er en haug med backoffice-systemer som byttes ut. Hvem vet - kanskje dukker det opp en haug med feilprisinger?![]()
Det er fordi de oppdateres sjeldnere. Det kreves en vanvittig mengde oppslag mot databasen for å holde en kalender oppdatert, derfor er man nødt til å gjøre visse kompromisser og du vil kunne finne avvik. Spesielt i perioder når det selges mye billetter.
Det er fordi de oppdateres sjeldnere. Det kreves en vanvittig mengde oppslag mot databasen for å holde en kalender oppdatert, derfor er man nødt til å gjøre visse kompromisser og du vil kunne finne avvik. Spesielt i perioder når det selges mye billetter.
Hvordan har Norwegian løst dette? Mener å ha lest at dems kalender er oppdatert kontinuerlig.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.