Hei
Et raskt spørsmål som kanskje allerede er besvart i denne tråden, but here goes anyway:
Jeg har bestilt billetter for tre reisende i SAS Plus, TRD-CPH-NCE med tilsvarende retur.
Er selv EBD.
Da jeg skulle gå inn og reservere seter, som jeg er vant til å kunne gjøre til enhver tid som EBD, og denne gang på vegne av alle siden vi reiser i SAS Plus, så får jeg kun en feilmelding når jeg logger inn for å 'Se/endre bestilling':
"Vi kan ikke endre din reise online akkurat nå. Prøv igjen senere. Hvis problemet vedvarer, vennligst kontakt SAS Customer Contact Center tlf. (+47 915) 05400 eller ditt reisebyrå."
Siden reisen er noe frem i tid (over 24t) kan jeg ikke benytte sjekk-inn funksjonen for å reservere seter, og har da alltid tidligere benyttet meg av 'Se/endre bestilling' på sas.no for å gjøre setereservasjon. Er det noen som har vært ute for denne feilmeldingen før, og vet om man kan omgå dette online og finne reservasjonen et sted hvor man kan legge inn seteønsker? Eller må jeg vente og ta dette over telefon (vet ikke hvor ivrig SK kundeservice er på setereservasjonshenvendelser pr tlf)?