Om sas.no og alle de rare feilene (--> 07/2025)

• Thread starter Thread starter LCH
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Re: Om sas.no og alle de rare feilene

Fungerer fortsatt ikke. Melding som sier at de regner med å være i full drift fra i mandag 13.1. (Er ikke det i dag?). Ny tjeneste der du kan legge inn Eurobonusnr og telefonnr og få varsel når det er oppe igjen. Prøvde det og fikk følgende feilmelding: "Something went wrong". Mye som "went wrong" her...........

Ny tjeneste der du kan legge inn Eurobonusnr og telefonnr og få varsel når det er oppe igjen. Prøvde det og fikk følgende feilmelding: "Something went wrong". Mye som "went wrong" her...........
:lol: :lol: :lol:
Ganske utrolig at et system kan være nede så lenge.

Problems with EuroBonus Award bookings
Problem is solved.
14JAN14 12:38 UTC: Normal operation. System restored and verified.

"Var denne informasjonen nyttig for deg?"

Attachments

• sas.no.feil.jpg
    sas.no.feil.jpg
    30.7 KB · Views: 780

Opplevde denne helgen at SAS ikke ville akseptere reservasjoner av flybilletter gjennom arbeidsgivers reiseselskap på grunn av allerede bestilt flybillett via sas.no, som lå tett på returreisen ifb med jobb. Er det vanlig?

åpner innsjekk på internett/app 22 timer før avgang eller er det mulighet for innsjekk
36 timer før ?

Last edited:

I dag er sas.no helt ubrukelig for meg. Får XSS-feilmeldinger i noscript, og selv med noscript deaktivert nekter siden å fungere.

Skriver f.eks. inn "OSL" og venter som vant på at den skal dukke opp i listen under, men det tar opptil 3 minutter (!) før den faktisk er der.

Håpløst...

I dag er sas.no helt ubrukelig for meg. Får XSS-feilmeldinger i noscript, og selv med noscript deaktivert nekter siden å fungere.

Skriver f.eks. inn "OSL" og venter som vant på at den skal dukke opp i listen under, men det tar opptil 3 minutter (!) før den faktisk er der.

Håpløst...

Da bruker du bare WF.no.
Behøver du hjelp med noe, er online support tilgjengelig hele døgnet i ukedagene og med lange åpningstider i helgene. Norges raskeste support ;-)

Lå vel i lufta at nettsidene skulle kræsje... sas.no/dk/se er nå nede for telling, iallfall herfra. flysas.com funker men like lite responsiv som tidligere.

Bra sas reklamerer for Fast Track og Lounge på en rute hvor ingen av delene tilbys. Var også ekstremt irriterende at den reklamen dukker hele tiden

Attachments

• Skjermbilde 2014-04-11 kl. 21.58.00.png
    Skjermbilde 2014-04-11 kl. 21.58.00.png
    40.8 KB · Views: 385

Ja, og også mat og drikke ombord. Dette koster som kjent penger hos WF, også med C billett.

Flere som sliter med Lavpriskalenderen?

Jeg har nå forsøkt følgende uten å få opp resultater i kalenderen.
3 forskjellige pcer, to forskjellige OS, 3 forskjellige browsere pr. pc (IE, Opera og Chrome), og faktisk på IP fra både svensk (hurra kopling) og norsk IP.

Men når jeg velger Kristiansund som avreise sted, så kommer altså ikke resultater opp. SAS chat påstår at det må være feil hos meg, men syns det er rart at feilen kommer uansett i min ende.

Husker at jeg tidligere måtte bruke den svenske url til kalenderen, da vedkjente SAS seg feilen. Men nå er det altså noe jeg gjør galt. Hva? Hjelp?

Hos meg har ikke lavpriskalenderen funket etter den nye kom. Avreisested KRS. Funker på innland, men ikke utland....

Det samme skjer her, når jeg trykker fortsett så skjer det ingenting. Blir bare stående på siden som jeg tok skjermdump av.

Lavpriskalenderen er en katastrofe, uansett om den funker eller ikke.

Attachments

• Skjermbilde 2014-04-13 kl. 20.14.41.jpg
    Skjermbilde 2014-04-13 kl. 20.14.41.jpg
    44.1 KB · Views: 232
Status
Not open for further replies.
Back